Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare minne på om ACR i sommer, som kommer til å bli bedre enn noen gang. ACR ligger noen mil nord for MO i Rana. Dette er vel nord auropas største bane. Alle som vil kan kjøre på banen:)

Link til hjemmeside og info http://www.sommertreff.no/

Hadde vært utrolig tøft å fått samlet masse bimmers der:)

Skrevet
Har de gjort noe med banen siden den er bedre enn noen gang? :P

Jeg sa ikke at banen er bedre enn noen gang, jeg sa at det blir bedre enn noen gang.

Banen har nå bestandig vært bra, synes jeg ihvertfall:)

Skrevet
Mer køkjøring og fjortiser på rølpefylla?

Jeg tror de kommer til å stenge av området for drikking oppe på banen i år, da de skal ha et eget party/ konsert område nedenfor banen. Noen som jeg synes er veldig bra, da det står biler i millionklassen oppe på banen, å da er det ikke så artig å ha folk som ikke kan stå på sine egene føtter som går mellom bilene.

Skrevet

Jeg sa ikke at banen er bedre enn noen gang, jeg sa at det blir bedre enn noen gang.

Du sa ACR blir bedre enn noen gang. Da tenker jeg på banen, men du tenkte vel på det som skjer utenfor :roll:

At det blir flere folk og biler gjør det ikke bedre. Kapasiteten er sprengt for lenge siden i mine øyne. Jeg har sett synlige berusede inne på området som henger rundt bilene, og køkjøring har det blitt for lenge siden. Når mange i tillegg ikke klarer mer enn et par svinger før de snurrer, så blir det vanskelig å kjøre på tid og forbedre seg. Men nå skal det jo ikke handle om det lenger heller. Nei, jeg drar heller på banekjøring med BMWCCN. Der er fokuset der det skal være.

Skrevet

Du sa ACR blir bedre enn noen gang. Da tenker jeg på banen, men du tenkte vel på det som skjer utenfor :roll:

At det blir flere folk og biler gjør det ikke bedre. Kapasiteten er sprengt for lenge siden i mine øyne. Jeg har sett synlige berusede inne på området som henger rundt bilene, og køkjøring har det blitt for lenge siden. Når mange i tillegg ikke klarer mer enn et par svinger før de snurrer, så blir det vanskelig å kjøre på tid og forbedre seg. Men nå skal det jo ikke handle om det lenger heller. Nei, jeg drar heller på banekjøring med BMWCCN. Der er fokuset der det skal være.

Ja, jeg mente at det blir litt mere som skjer å slikt.. Men jeg er heeeeeeelt enig i det du sier. Skal på treffet med BMWCCN jeg å;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...