badsha Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 heheh her viser de en BMW igjen:D http://www.vgtv.no/?id=22124 Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret overskriften din fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
BMWentusiasten Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hadde akkurat tenkt å legge ut den samme linken.... Er litt mange fordommer mot BMW... De viser jo 2 bimmere i denne filmen... først en 325, men de bruker en 316 til utforkjøringen... utenom det, så er det en god film...
-Marius- Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 La ut en post om dette rett etter deg. hehe. Igjen bruker de bmw i slike filmer.
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Så talentløs.. Ny audi, gammel audi.. M3 fanger, vanlig fanger.. Men det er vel stort sett bare "vi" som ser det der, og filmen får jo frem poenget.. At vi ikke skal sette kompisen vår baki baksetet med en dame vi liker..
oddis Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Enig med BreitBau, like talentløse filmer som vanlig. Skal man lage en troverdig scene må 1001 detaljer være ordentlig, for å få en setting som går hjem hos folk. Man skulle tro de som satt å finredigerte hadde bedre vett enn å zoome inn på den første BMWn med BC skilter, for så å få den AR regga BMWn midt i bildet på slutten...
oddis Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Egentlig ikke.... Filmen hadde elementære mangler som ikke koster nevneverdig å radere. Ser ikke problemet med å filme og krasje samme bil. Trolig pga av en 316/318 ikke ville fått fram den tøffe BMW lyden...
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Og da kunne du bare "lagt på" den lyden slik de gjør i alle andre reklamefilmer.. Edit: Og som de HELT sikkert har gjort her også..
oddis Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Nemlig. Hvor mange energikalorier hadde det tatt å dubbe audifemmerlyden og lagt på m50 sangen?
ehrnst Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 høres ut som det er lagt på her og spør du meg. Uansett. Jeg bor like ved sunnaas - dit vil du ikke...
flonoen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Folk flest skjønner nok tegninga uansett, samme hva som står på skilta. Syns forøvrig filmen ikke var noe særlig god, skjønner jo at det er en kjip situasjon, men når jeg ser den engelske/amerikanske filmen med masse forskjellige situasjoner får jeg et litt sterkere inntrykk. Denne altså: http://www.youtube.com/watch?v=YY4hICSiRa4
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Det er jo det jeg mener. Denne filmen får frem poenget: "At det er fort å kræsje dersom man setter kompisen sin i baksetet sammen med dama man liker".. Hun må seff sitte fremmi Det er jo ironi, og det er fordi den reklamen der egentlig ikke gir noe mening.. Du har en ulykkesfilm, også kommer det opp Sunnaas? Altså, jeg får jo ikke noe inntrykk om den institusjonen? For å si det slik, den der hadde gjort seg bedre som en advarselssreklame for "å ikke sette dama du liker bak i baksetet med kompisen din som også liker den dama".. Slikt blir det ulykker av.. Syns rett og slett ikke den når ut med budskapet i det hele tatt..
oddis Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Bra det er fler som deler mitt syn. En annen ting, det er mange kjøregale ungdommer der ute (som er i målgruppen?) som lett vil legge merke til de åpenbare manglene i denne filmen, og heller fokusere mer på det. Derfor må slike filmer være spot on, noe den ikke er, hverken i innhold eller detaljer.
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Problemet med den der. er at "ingen" gjenkjenner seg i den filmen heller! Den er inntrykksløs.. Mange tenker bare "IDIOT, hvordan kunne han unngå å se den bilen? Er han BLIND? Han brude ikke hat lappen"
Hyggmaister Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Min tanke; Hvorfor i helvete kjørte tullingen i venstrefila!? Filmen kan nok greit være en tankevekker for de som driver med slik tullball...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå