Gå til innhold

Oversikt over sikringer, BMW 320D, Touring 2001 e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor finner jeg oversikten over sikringer?

Multifunksjonsrattet fungerer heller ikke, noen som har noen forslag om hva som kan være gale? evt hvordan jeg kan fikse det?

Bil: BMW 320D, Touring 2001 e46

Tusen Takk

Skrevet

Hei. Tror den skal være i instruksjonsboka men er ikke sikker.. det skal også være et oversikts-ark som ligger under sikringene, den er sansynligvis på tysk men kan være at du klarer å få deg en oversikt hvis du klarer oversette noe av det som står der! :)

Når det gjelder multifunksjonsrattet ditt ville jeg begynt med å sjekke kontakter evt prøvd og måle om det er spenning. men skal ikke si for mye da jeg ikke er noen elektro ekspert..!

er nok andre flinke folk her som kan gi deg et bedre svar en meg.

Ellers er det jo et ordtak som sier: Lerning by doing and discovering! :)

Tar forbehold om skrivefeil i teksten!

Mvh Torstein.

Skrevet

Det ligger en oversikt i lokket på sikringsboksen.... Sikringsboksen er i hanskerommet og når du vipper ned dekslet ligger det en plansje der som har oversikten over sikringene.

Skrevet

takk for svar. men problemet er at det ligger ingenting der i hanskerommet, dessverre. ikke noe i instruksjonboken heller. er det noe steder på nettet jeg kan få en oversikt eller må jeg ta turen til en forhandler?

Skrevet

Oversikten ligger ikke i hanskerommet, men i selve sikringsboksen.. Har du åpnet dekslet på sikringsboksen? Er to armer du liksom må vru på, å så vipper du lokket ned. Rett på innsiden av lokket skal denne oversikten ligge, kan være vanskelig å se den da den ligger litt gjemt.

Skrevet

den ligger nok ikke der. forrige eier har nok mistet den. men tusen takk for den svenske! den funket bra. noen som har noen forslag for hvorfor ikke multifunksjonsrattet ikke funker? er dette en vanlig feil, det er forresten den rattet som har cruisecontroll

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...