ckonow Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hei. Hvor finner jeg oversikten over sikringer? Multifunksjonsrattet fungerer heller ikke, noen som har noen forslag om hva som kan være gale? evt hvordan jeg kan fikse det? Bil: BMW 320D, Touring 2001 e46 Tusen Takk
Tor e46 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hei. Tror den skal være i instruksjonsboka men er ikke sikker.. det skal også være et oversikts-ark som ligger under sikringene, den er sansynligvis på tysk men kan være at du klarer å få deg en oversikt hvis du klarer oversette noe av det som står der! Når det gjelder multifunksjonsrattet ditt ville jeg begynt med å sjekke kontakter evt prøvd og måle om det er spenning. men skal ikke si for mye da jeg ikke er noen elektro ekspert..! er nok andre flinke folk her som kan gi deg et bedre svar en meg. Ellers er det jo et ordtak som sier: Lerning by doing and discovering! Tar forbehold om skrivefeil i teksten! Mvh Torstein.
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Det ligger en oversikt i lokket på sikringsboksen.... Sikringsboksen er i hanskerommet og når du vipper ned dekslet ligger det en plansje der som har oversikten over sikringene.
ckonow Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 takk for svar. men problemet er at det ligger ingenting der i hanskerommet, dessverre. ikke noe i instruksjonboken heller. er det noe steder på nettet jeg kan få en oversikt eller må jeg ta turen til en forhandler?
fast Dog Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 tror det skal ligger en oversikt på svensk på autopower sin side! Ta å kikk der...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Oversikten ligger ikke i hanskerommet, men i selve sikringsboksen.. Har du åpnet dekslet på sikringsboksen? Er to armer du liksom må vru på, å så vipper du lokket ned. Rett på innsiden av lokket skal denne oversikten ligge, kan være vanskelig å se den da den ligger litt gjemt.
ckonow Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 den ligger nok ikke der. forrige eier har nok mistet den. men tusen takk for den svenske! den funket bra. noen som har noen forslag for hvorfor ikke multifunksjonsrattet ikke funker? er dette en vanlig feil, det er forresten den rattet som har cruisecontroll
///Kristian Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Jeg trenger oversikt over sikringer gitt.. visste du hvor man fikk tak i? hehe.. Trenger vindusviskerne mine:P til e46..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå