Steven Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Funker CRC Industrial Super Degreaser så bra at man ikke trenger å vaske det vekk en gang? Joda, spørs hvor mye det er snakk om. Må nok ha en liten fille å tørke over med mens du holder på Skal du spraye det bort med det trykket som er i boksen vil den ikke vare så lenge
Bmwfanatic Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 har ett autoglym produkt jeg mener jeg, tok med fra gamle jobben så har ikke emballasjen.. mener den het asphalt and tar remover, den fungerer utmerket! Asfaltflekker bare preller av
Jan Tore Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Bruker selv Tec7Cleaner, kjøpte den på Jernia. Den er ekstremt bra.
M30Punk Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Her var det mange alternativer å velge i folkens da får jeg se hva det blir til uka. Takk til alle
peder87 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 statoil sin avfettning er noe av det beste jeg har brukt på min bil bare å spraye på og vente 2 min og spyle av men jeg bruker svamp i tillegg
M30Punk Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Denne kjøpte jeg på Esso idag,kosta forøvrig 85kr for 1l...vil si den er ganske bra,tok olja i motorrommet helt greit,så nå er den klar for motorn...men skal sjekke til uka etter noe litt sterkere. Terningkast 4 Denne vil jeg sterkt anbefale på rutene,helt topp! Gir den en 6'r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå