Fliid Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Hehe, er vell litt snakk om finish, for å forsvare prisen. Men prisen er selvfølgelig noe man må ta i betraktning. Snakk om prioriteringer.
Nortun Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Hehe, er vell litt snakk om finish, for å forsvare prisen. Men prisen er selvfølgelig noe man må ta i betraktning. Snakk om prioriteringer. Ja, sant. Er vel ikke førsteprioritert med meg ihvertfall. Så den strøken og teknisk fullkommen først. så får sånne "bonus" ting komme senere Har bestilt nye bremser framme fra GS nå. og 6 nye plugger. Men igår fikk jeg et rart problem i motor. eller "problem" Det suser noe voldsomt, under kammen tror jeg. Merker ingenting på ytelsen, men motoren fusker litt ved lavt turtall. Inne i bilen hører man bare plystring, utafor hører man det nesten ikke noe. Men hvis jeg åpner panseret hører man det veldig gått. Det har visst blitt ettermontert en El. justerbare lys da, jeg vet det går på luft. Kan kanskje være lekkasje der? Noen andre som har innspill?
Fliid Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Gåent lager på løpehjul til regreim. Hør etter om lyden kommer fra området bak viften. Kald motor (stått over natten). Start opp bil. Hold ijgen vifte og hør om lyden fortsatt er i samme området.
Nortun Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Gåent lager på løpehjul til regreim. Hør etter om lyden kommer fra området bak viften. Kald motor (stått over natten). Start opp bil. Hold ijgen vifte og hør om lyden fortsatt er i samme området. Hmm, kan prøve det
Nortun Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Da bilr nok denne solgt. Må bytte reg.reim. Og har absolutt ikke plass eller tid til det :/ Legger den ut på salgsforumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå