Nortun Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Om Bilen: Er da en 88 modell E30 320i Coupe Facelift. Har gått 260.000km Har ekstrautstyr som: -Cruisekontroll -El. speil og vinduer begge sider -Takluke -El. just framlys -Org diff bak Tlf 41267728 for litt snakk og informasjon =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ang varmeapparatet, så bør du sjekke motstandene. Hvis de er brent fungere vifta bare på fullt. Clean og rustfri høres bra ut. Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 motorromsvask og dobblepotter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ser ut som et bra utgangspunkt. Ville senka 60/40 hvis ikke ser bilen segen ut bak Hadde ikke skada med sportsinteriør og felger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Ser ut som et bra utgangspunkt. Ville senka 60/40 hvis ikke ser bilen segen ut bak Hadde ikke skada med sportsinteriør og felger heller + M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ang varmeapparatet, så bør du sjekke motstandene. Hvis de er brent fungere vifta bare på fullt.Clean og rustfri høres bra ut. Stå på. Skal legge meg nedi pedalene og sjekke litt idag, Fikk tak i bilder om hvor det var igår, men dårli kvalitet på bildene. Blir nok felger ihvertfall. Har å vurdert Skinninteriør (svart) må bare finne noe rimelig brukt noe, nytt er ihvertfall dyrt ;D 60/40 er det jeg har fått anbefalt, så blir sikkert noe slik. Dobble potter bak får være nesten siste prioritert tror jeg Men angående motorroms vask så blir det nok gjort ganske snart. Så litt poster om hva man skulle gjøre, fikk da vite at det var best å dekke over coil, sikringsboks ect el. deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ser ut som ett bra utgangspunkt. 60/40 senk, felger + M-Tech kan ikke slå feil. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Du bør ikke ha vei med veldig telehiv om du senker 60 forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Du bør ikke ha vei med veldig telehiv om du senker 60 forran. Sant det... Pga den geniale måten E30 er konstruert er det bunnpanna som ryker først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Akkurat kjøpt denne, eller? Vurderte den når den lå ute på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Bare å lage en beskyttelseplate under det, så går ikke bunnpanna så hardt nedi. Kan ikke ha 40/40, ser bare utrolig sigen ut bak og heisa ut foran. I tilfelle kjøpe coilovere, så kan du justere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Beskyttelse plate bygger noe ekstremt (snedig hvor lite som skal til, for å kalle det ekstremt). Men da vet man vel hva man subber i.. Bruksbilen har 80 / 80 senk. Tok bunnpannen nå. Har vel eid den i to år nå. Kjører på god vei og dårlig vei. Humpler overalt, spør du meg. Så at det går med god senk å kjøre rundt uten å skrike bunnpanne, det er det ingen tvil om. Skal man kjøre rally med en bil, så får man beholde original høyde. Lik senk på facelift gir sigen bil (overlesset ser det ut som), som nevnt tidligere av Mikael-B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Akkurat kjøpt denne, eller?Vurderte den når den lå ute på autodb. Nei den var vurdert solgt Bare å lage en beskyttelseplate under det, så går ikke bunnpanna så hardt nedi. Blir det vanskelig da? Hvor skal jeg sveise den fast? Eller evnt skru den fast? Ser vel ut til at jeg satser 60/40 da, så får jeg vel lage en beskyttelses plate. Noen som har mål på en slik plate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_1368 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksanker_1368&kattype=e30&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=4#boksanker_1368 NOK 1.823,751 Fy fader! Skal fikse bilen så økonomisk som mulig helst da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå