in2you Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 da har eg vert å snakket med Gjensidige, verkstedet, politi og GS-bildeler. Verkstedet tar ikke noe av ansvaret på det som er skjedd, men bilen skal takseres imorgen. Skademelding er sendt, så nå håper eg forsikringselskapet tar denne kostnaden, så får eg heller bare akseptere egenandel. Reiste ned til GS med min far, og der fikk eg bekrefta at felgene er ekte ACS men disse har gått ut av produksjon. Fikk da et tilbud om noen som ble gitt ut samtidig til samme pris og samme dimensjon. (type III) Krysser nå fingrene for at resten går litt mer knirkefritt enn til nå, maken til kranglete verksted har eg ikkje sett før i mitt liv..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 da var tyvene fakka og felgene tilbake! helt utrolig, hadde aldri trudd eg skulle få dei tilbake. Nå skal eg skaffe meg låsebolter i alle fall eneste grunnen til at tyvene blei tatt, var pga en feilparkering! flaks, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Var bra du fikk de tilbake. Var ikke den skarpeste kniven i skuffen de tyvene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 nei det kan du godt si var 3 utlendinger som hadde hatt et raid, dem hadde tatt nærmere 10 sett med felger/dekk! Det rareste av alt var at dei tok Bmw-emblema på bilen min, til og med det nedslitte som var på panser hvordan ligger det an med senk på bilen din da Marius, har du funnet noe som passer enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Blir 40 senk foran er usikker bak, da det er så liten plass fra før. får akkuratt fingeren mellom hjulbuen og dekket. Så blir kansje 20 senk med bumpstopp som bygger opp 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 høres bra ut syns også det er rimelig trangt bak, selv om flere har enda lavere bak enn meg. Så trur ikke det er så dumt med 20 og bs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Går for samme senk som du kjøpte. Måte du bruke fjærklemmer for å ta ut de gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Eg er i alle fall veldig fornøyd holdt på med eu-godkjenning av bilen min, så fikk bare verksted til å sette dem på for meg i samme slengen så eg har rett og slett ikkje noe svar til deg på den dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 er på utkikk etter felger og kan kjøpe dine hvis du selger de 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 selger ikkje dei dessverre, har strevd sånn med å få tak i dei etter tyveriet, så nå har eg bestemt å beholde både bil og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Godt valg å beholde bilen. Må få satt på m-tech nå også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 det kommer forhåpentligvis iløpet av sommeren, må bare bli ferdig på skolen og få tjent litt penger først har kjøpt meg nye lykter, sorte linselykter istedenfor dei chrome som står på nå. Så forhåpentligvis får eg bilen tilbake til helga, har vert uten nå i lang tid, savner den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Du kunne ikke ha tatt et bilde på siden av bilen, sån at eg ser hvor mye senk det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det kan eg godt vettu, må bare få bilen min tilbake først. legger ut så snart det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå