Gå til innhold

Min E36 Touring

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

da har eg vert å snakket med Gjensidige, verkstedet, politi og GS-bildeler. Verkstedet tar ikke noe av ansvaret på det som er skjedd, men bilen skal takseres imorgen. Skademelding er sendt, så nå håper eg forsikringselskapet tar denne kostnaden, så får eg heller bare akseptere egenandel.

Reiste ned til GS med min far, og der fikk eg bekrefta at felgene er ekte ACS men disse har gått ut av produksjon. Fikk da et tilbud om noen som ble gitt ut samtidig til samme pris og samme dimensjon. (type III)

Krysser nå fingrene for at resten går litt mer knirkefritt enn til nå, maken til kranglete verksted har eg ikkje sett før i mitt liv..! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var tyvene fakka og felgene tilbake! :D helt utrolig, hadde aldri trudd eg skulle få dei tilbake. Nå skal eg skaffe meg låsebolter i alle fall :D eneste grunnen til at tyvene blei tatt, var pga en feilparkering! flaks, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan du godt si :lol: var 3 utlendinger som hadde hatt et raid, dem hadde tatt nærmere 10 sett med felger/dekk! Det rareste av alt var at dei tok Bmw-emblema på bilen min, til og med det nedslitte som var på panser :roll:

hvordan ligger det an med senk på bilen din da Marius, har du funnet noe som passer enda? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i alle fall veldig fornøyd :) holdt på med eu-godkjenning av bilen min, så fikk bare verksted til å sette dem på for meg i samme slengen :) så eg har rett og slett ikkje noe svar til deg på den dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer forhåpentligvis iløpet av sommeren, må bare bli ferdig på skolen og få tjent litt penger først :D har kjøpt meg nye lykter, sorte linselykter istedenfor dei chrome som står på nå.

Så forhåpentligvis får eg bilen tilbake til helga, har vert uten nå i lang tid, savner den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...