panser Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Noen som har gjort dette før, er det en grei sak å få til. Er en e36 318is -96. M44 B19 - Er det hydraulisk clutch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ingen som har byttet før og vet hvordan det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja, det er en grei sak å få til og det er hydraulisk clutch. Står en del om det om du søker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 vær obs på hvis du skal lufte slave sylinderen så må du ha trykk på beholderen, ellers blir det aldri bra pedal. lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Ja, det er en grei sak å få til og det er hydraulisk clutch. Står en del om det om du søker Har prøvd å søke, men får lite treff på e36, 318is, m44 and clutch...skal prøve litt hardere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 vær obs på hvis du skal lufte slave sylinderen så må du ha trykk på beholderen, ellers blir det aldri bra pedal. lykke til:) takk for tips!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Må en løsne motoren, eller er det nok å få ut akslingen og løsne girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Trenger vel ikke løsne motoren, men kan være vannskelig å komme til noen av skruene på girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 når du har løsna girkasse traversen så senker du girkassa ned på traversen foran så kommer du sikkert til de øverste girkasse skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det er så og si likt på alle E36. Bare slepp ned girkasse traversen så kommer du til torxene på topp. Ta ned eksos, varmedeksel, mellomaksel, skru av slavesylinder, ta av ryggelyskontakt, ned med travers, huk av giroverføring og festeboltene så kan du ta den ut. Ta av battpolen så du ikke får en overraskelse når du driver med starterboltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå