Gå til innhold

20" Larzon felger til E46 selges!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, om den polerte kanten har begynt å flasse klarlakk eller oksidere, så kan du ta kontakt med forhandleren du kjøpte de hos, eventuelt direkte med importør på www.purewheels.no.

Spesielt flassing av klarlakk er dessverre et hyppig problem med felger med polert aluminiumskant fra Pure Wheels, og dette er ihvertfall importør kjent med, så etter et halvt år skulle det ikke være noe sak å reklamere og få nye eller tilsvarende felger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Dekk dim.. hmmz.. bra spørsmål - tror det er 235/30/20 men er ikke 100% sikker, noe i den gata.

Felgene selges GUNSTIG til de som kan komme å hente i Ålesund eller på Valderøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ere med deg a e28 turbo?:P

det han vil fram til her er vel det at dette BURDE vel med normal bruk være en garantisak i det øyeblikket en har lagt 30 tusen kroner i dekk å felg??? iallefall om det er et halvt år siden.. jeg ville nå iallefall sjekka opp dette litt.. jeg hadde ikke vært jævli fornøyd som kunde da men:P

ikke meninga å rippe opp salget her altså:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kjøpte en 325ci med felgene på - og ble fortalt at de var kjøpt høsten 08. Nå har jeg kjøpt nye felger og vil bare bli kvitt de felgene her, jeg finner ikke kvitteringen og gidder ikke å lage no styr. Om noen vil kjøpe felgene så koster de 5000, visst ikke så blir de liggende i garasjen å råtne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...