Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hei, om den polerte kanten har begynt å flasse klarlakk eller oksidere, så kan du ta kontakt med forhandleren du kjøpte de hos, eventuelt direkte med importør på www.purewheels.no. Spesielt flassing av klarlakk er dessverre et hyppig problem med felger med polert aluminiumskant fra Pure Wheels, og dette er ihvertfall importør kjent med, så etter et halvt år skulle det ikke være noe sak å reklamere og få nye eller tilsvarende felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimbmw Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 solgt? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Fortsatt til salgs, tenkte å prøve å gjøre de litt rene slik alle får se hvilken stand de er i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 hvilke dekk dim har du på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Dekk dim.. hmmz.. bra spørsmål - tror det er 235/30/20 men er ikke 100% sikker, noe i den gata. Felgene selges GUNSTIG til de som kan komme å hente i Ålesund eller på Valderøya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimbmw Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 skulle gjerne kommet å tatt en titt, men blir litt langt fra tromsø:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Fortsatt til salgs, tenkte å prøve å gjøre de litt rene slik alle får se hvilken stand de er i.. skjedde med de egentli:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Litt langt det ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Tror det er 10,5 bak og 9,5 fremme uten å være helt sikker på det. Felgene er ikke kast i, men er mindre pene selv om de bare er et halvt år gamle. har du et nr jeg kan nå deg på. er intresert i felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 ere med deg a e28 turbo? det han vil fram til her er vel det at dette BURDE vel med normal bruk være en garantisak i det øyeblikket en har lagt 30 tusen kroner i dekk å felg??? iallefall om det er et halvt år siden.. jeg ville nå iallefall sjekka opp dette litt.. jeg hadde ikke vært jævli fornøyd som kunde da men:P ikke meninga å rippe opp salget her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Vel, jeg kjøpte en 325ci med felgene på - og ble fortalt at de var kjøpt høsten 08. Nå har jeg kjøpt nye felger og vil bare bli kvitt de felgene her, jeg finner ikke kvitteringen og gidder ikke å lage no styr. Om noen vil kjøpe felgene så koster de 5000, visst ikke så blir de liggende i garasjen å råtne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenLie Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 kk - sorry! lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 De er kjøpt på et dekksenter en plass i Bodø.. Det er alt jeg vet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå