GiljeN Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 noen som ha koblet en o2 clamp og kan fortelle meg hvordan man gjør det ? er muligens rævva dårlig i engelsk slik jeg har fårstått det så skal jeg koble på vakum fra insug og koble meg på singnal kablene til lambdaen ? er 2 kabler på denne o2 clampen o2 clamp is super easy. Determine which wire on the current four wires is the signal wire. It's usually the black wire. The two white wires are heaters and the brown is the ground. Use the signal line in the 02 harness and a vacuum line from the manifold. takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 noen som ha koblet en o2 clamp og kan fortelle meg hvordan man gjør det ? er muligens rævva dårlig i engelsk slik jeg har fårstått det så skal jeg koble på vakum fra insug og koble meg på singnal kablene til lambdaen ? er 2 kabler på denne o2 clampen o2 clamp is super easy. Determine which wire on the current four wires is the signal wire. It's usually the black wire. The two white wires are heaters and the brown is the ground. Use the signal line in the 02 harness and a vacuum line from the manifold. takker for hjelp Men du har vel flere ledninger enn 2 på a/f måleren? Og husk at du må ha bredbåndslambda, ikke original smalbands. Du trenger som sagt kun å koble deg sammen med signal ledningen på bredbånds lambdaen. Og +/- selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 noen som ha koblet en o2 clamp og kan fortelle meg hvordan man gjør det ? er muligens rævva dårlig i engelsk slik jeg har fårstått det så skal jeg koble på vakum fra insug og koble meg på singnal kablene til lambdaen ? er 2 kabler på denne o2 clampen o2 clamp is super easy. Determine which wire on the current four wires is the signal wire. It's usually the black wire. The two white wires are heaters and the brown is the ground. Use the signal line in the 02 harness and a vacuum line from the manifold. takker for hjelp Men du har vel flere ledninger enn 2 på a/f måleren? Og husk at du må ha bredbåndslambda, ikke original smalbands. Du trenger som sagt kun å koble deg sammen med signal ledningen på bredbånds lambdaen. Og +/- selvsagt. Nå er jeg ikke helt med her har ingen ting med breibads lamda dette ? skal brukes sammen med en chip.den skal kutte beninen eller noe når jeg slipper gassen så den ikke skal drukne i bensin..er liksom et lite rele som klikker når jeg "suger" i den..tipper den slår inn litt når det kommer mot trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 noen som ha koblet en o2 clamp og kan fortelle meg hvordan man gjør det ? er muligens rævva dårlig i engelsk slik jeg har fårstått det så skal jeg koble på vakum fra insug og koble meg på singnal kablene til lambdaen ? er 2 kabler på denne o2 clampen o2 clamp is super easy. Determine which wire on the current four wires is the signal wire. It's usually the black wire. The two white wires are heaters and the brown is the ground. Use the signal line in the 02 harness and a vacuum line from the manifold. takker for hjelp Men du har vel flere ledninger enn 2 på a/f måleren? Og husk at du må ha bredbåndslambda, ikke original smalbands. Du trenger som sagt kun å koble deg sammen med signal ledningen på bredbånds lambdaen. Og +/- selvsagt. Nå er jeg ikke helt med her har ingen ting med breibads lamda dette ? skal brukes sammen med en chip.den skal kutte beninen eller noe når jeg slipper gassen så den ikke skal drukne i bensin..er liksom et lite rele som klikker når jeg "suger" i den..tipper den slår inn litt når det kommer mot trykk. Aha, ja da blir det noe annet.. men skal fortsatt kobles slik. Men hva i all verden skal du med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 skal den da kobles på de 2 hvite kablene til orginal lamdaen ? regner med det ikke er på breidbands lamdaen..da hadde vell han nevnt det ? er en genial kar i fra usa som driver med turbo på bmw..kjent som todd hehe. han sa bare jeg måtte ha det.:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 skal den da kobles på de 2 hvite kablene til orginal lamdaen ? regner med det ikke er på breidbands lamdaen..da hadde vell han nevnt det ? er en genial kar i fra usa som driver med turbo på bmw..kjent som todd hehe. han sa bare jeg måtte ha det.:S Den der ville jeg aldri montert, når du slipper gassen og den får for mye bensin ser jeg på som en bonus pga bensin kjøler stemplene, hviss du da kutter bensin helt har du jo ingen kjøling lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 hmm kansje drite i den se hva som sjer vil den ikke dø litt ut å begynne å smelle da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 er det med e sånn trykkføler og, aka "hobbs switch"? dette er beregnet for å IKKE gå lean bare så du er klar over det. Når ecu'en er i closed loop, så skal trykksensoren kjenne om det er overtrykk, og dermed skal den andre saken "lure"lambda til å gå feitere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 aa mye muligt det er det det er jo en bra ting å ha..har du peiling på hvordan man kobler denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå