Hyggmaister Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hei! Trenger noe påfyll av sunoco-olje på bilen, men virker ikke som det er en sjel som har dette her i "syden"!? Kan noen hjelpe meg!? En eller annen sjappe må vel kunne selge meg en liter eller to?? Noen som vet om et verksted som forhandler dette? Biltemaolje eller blande olja med andre oljer? Nei takk, har gått på den smellen før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Mitt råd dersom du sliter med å skaffe denne olja, er å gå over til olje du lett kan få tak i Sunoco er sikkert bra det, og det er ikke noe problem å blande den med annen type olje Er du interessert så skal du få en god "migreringspris" på Royal Purple Oil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Sliter ikke med å få tak i den på hjemstedet mitt, men glemte kanna hjemme for to uker siden, og skal være her en god stund til Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 bruker den så mye olje da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Ikke så sykt, men fyller litt ganske ofte, slik at den ligger på topp hele veien - i stedet for å vente til at den er på min liksom... Er ganske lenge siden sist jeg hadde på noe, og den bruker litt mer med alt den småkjøringa her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå