bmwhans Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 bra bilder. Men jeg klarer ikke å like de felgene der...
benger Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Disse bilene er så nydelige! Kledde virkelig oransje blinkers på blå lakk. Og felgene er helt perfekte! Veldig bra bilder og! Må ut å ta bilder selv. E36 coupe er BMW's kreasjon jeg liker best uavhengig av klasse/serie/karrosseri etc.. Får litt dårlig samvittighet over bilen min nå...
HappyHenke Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Amazing photos! :D Tusen takk Artig å høre. Virkelige flotte bilder Ikke bry deg om hva han sier, lag ny tråd hvær gang du vasker bilen Takk skal du ha Haha, jeg skal prøve på det. Meget flotte bilder med pene biler. Takk skal du ha Sinsyktfete biler dere har, har begge to senka bilene? Takk Min er senket 60/40 på Bilstein B10 senk, BMWentusiasten's bil er også senket, men husker ikke helt med hvilke sett. Du får sjekke ut tråden hans Sykt flotte bilder Takk skal du ha pene biler, og bilder Takk for det fin shoot det der ja av 2 strøkene bimmere Takk skal du ha Flotte bilder;) Takker ja flotte biler:) tar veldig proffe bilder du! Takk hehe, jeg prøver.. vil ikke kalle meg proff, men jeg har blitt betydelig bedre enn da jeg startet. Og det er mye takket være bimmers, og alle dere som kommenterer bildene. Det er det som gjør det gøy å ta bilder. Så takk til dere på bimmers! bra bilder. Men jeg klarer ikke å like de felgene der... Takk Nei hadde jo vært litt rart om alle skulle like de. Disse bilene er så nydelige! Kledde virkelig oransje blinkers på blå lakk. Og felgene er helt perfekte! Veldig bra bilder og! Må ut å ta bilder selv. E36 coupe er BMW's kreasjon jeg liker best uavhengig av klasse/serie/karrosseri etc.. Får litt dårlig samvittighet over bilen min nå... Takk skal du ha Jeg har fått mange komplimenter for de oransje blinklysene. Jeg er enig i at det skaper en fin kontrast på montrealblau lakken. Også enig angående felgene Ville ikke hatt noen andre. Bare å komme deg ut hehe.. den eneste måten å forbedre photo skills på Og ja, det er noe med E36 coupe karrosseriet.. Jeg digger det rett og slett. Men E46 M3 vinner fineste karrosseri, hands down. Skit bra bilder Tusen takk såå jævli kult! Takk skal du ha Bra du syns det Igjen takk for all responsen. Det er over all forventing! <3 <3 <3
-Anders- Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jeg må få meg speilrefleks, og fotokunnskaper ser jeg. Veldig pene bil(d)er!
HappyHenke Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Jeg må få meg speilrefleks, og fotokunnskaper ser jeg. Veldig pene bil(d)er! do it! Jeg har lyst å se noen syke bilder av bilen din Speilrefleks gir deg utenkelig mange flere muligheter. Takk for det
HappyHenke Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 La til noen bilder av en strøken E46 M3 fra sist helgs bimmers treff i Bergen.
Torek Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Herlig bilder! Samtidig litt god ironi mtp. to bimmere i en japansk hage. Tok seg mye bedre ut sammenlignet med to japser i en japansk hage for å si det sånn Nydelige biler!
BMWentusiasten Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 -":g05blh2v]Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? Beklager så mye at det irriterer deg noe helt sinnsykt at du måtte se bilder av bilen min nyvasket! Du skal få nå av få lov til å la vær å noensinne måtte gå inn i en lignende tråd igjen... Jeg beklager så mye... På en annen side.... De er lov å innrømme at man er misunnelig Til dere andre. Tusen takk for tilbakemeldinger! Vi er stolte av bilene våre og har tid og muligheter til å pleie verdens beste hobby... BMW!
sv90 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 -":1gobtksq]Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? Beklager så mye at det irriterer deg noe helt sinnsykt at du måtte se bilder av bilen min nyvasket! Du skal få nå av få lov til å la vær å noensinne måtte gå inn i en lignende tråd igjen... Jeg beklager så mye... På en annen side.... De er lov å innrømme at man er misunnelig Til dere andre. Tusen takk for tilbakemeldinger! Vi er stolte av bilene våre og har tid og muligheter til å pleie verdens beste hobby... BMW!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå