HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 En kjapp vask.. Så et par bilder ved den japanske hagen.. Før turen gikk til parkeringshuset til sparkjøp.. Legger til noen bilder jeg tok fra bimmers treffet i Bergen i helgen. (Ligger i treff posten, men tenkte andre også ville ha glede av og se dem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 -":eihsxy14]Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? Er du seriøs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 -":1ob2d258]Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? må du roe deg.. er jo en fryd får øye og se pene og rene mtech biler! morro at noen tar noen ordentlig bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Flotte bilder ja og biler Ser glatt på photoshoots til folk jeg, selv om det er etter hver vask. Det er mange her inne som tar fine bilder så da er det veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Flotte e36'er og bilder. Hvilken 2.8 linse bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Flotte bilder Men du må se og få satt på oransje blinkers bak, haha! Eller har du bestemt deg for ikke å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 -":3snfe1ep]Oki...Bilen har blitt vasket..dette feires med en ny tråd!! ny photoshoot hver gang den er vasket? må du roe deg.. er jo en fryd får øye og se pene og rene mtech biler! morro at noen tar noen ordentlig bilder.. Takk skal du ha Jeg prøver ihvertfall hehe.. Flotte bilder ja og biler Ser glatt på photoshoots til folk jeg, selv om det er etter hver vask. Det er mange her inne som tar fine bilder så da er det veldig greit. Takk for det Jeg legger ut bilder når jeg synes de er verdige for å vises frem og for å få feedback på dem. Feedback er det som gjør det gøy å ta bilder Flotte e36'er og bilder.Hvilken 2.8 linse bruker du? Takk skal du ha Jeg bruker Tamron sin 17-50 F 2.8 Flotte bilder Men du må se og få satt på oransje blinkers bak, haha! Eller har du bestemt deg for ikke å gjøre det? Takk Jeg har ikke fått tak i noen oransje blinkers bak enda, ei heller hvite blinkers foran, så den får rulle slik den er nå litt til hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Bare morrosamt å se nye photoshoots med pene biler. Skjønner ikke hva folk klager på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Bare morrosamt å se nye photoshoots med pene biler. Skjønner ikke hva folk klager på Etter å ha lest -tom-'s profil, så kårer jeg han til bimmers grinebiter. Er ikke første gangen han slenger kommentarer... EDIT: La til ett bilde jeg hadde glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Amazing photos! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Virkelige flotte bilder Ikke bry deg om hva han sier, lag ny tråd hvær gang du vasker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Meget flotte bilder med pene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Sinsyktfete biler dere har, har begge to senka bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Sykt flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå