Clerion Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Alpinahvit 2 dørs 85 mod E30 244 000km Rust: Venstre side av motorrommet, litt på jekkfester, litt på hjulbuer, overflaterust litt rundt omkring småbulker. Bilen er ikke komplett. står en oppbora m20b20 i bilen (m20b23) Kam og grenrør og kanskje diff tenker jeg beholde selv. Borbet A 7,5" og 9" kan også følge mot cash. Mtech 1 leppe foran, shadowlinelister, sorte de lykter, pent interiør (mangler forstoler) Msw krysseikfelger (med piggdekk) Er polyforinger i understell. Er skjert ut hjulbrønn. Hva som må gjøres er jeg usikker på. Kan brukes som delebil. Eventuelt bilcrossbil eller legge litt tid å penger i det å få en fin bil. Bud vurderes. Mulig jeg bruker den som delebil selv om interessen er laber. Depriremerende nok å se drømmen gå til helvete om ikke man skal få igjen 1500 spenn for den også Følger også med endel deler. Spør om det er noe skal jeg prøve å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Egentlig ikke Men her er noen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Duno =p Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hvilke pris? Og er bilen kjørbar om en stol skaffes? Trenger en billig jobb/prosjektbil.. Har en ekstra audi 2.2l 5'r med rundt 500hk som snart trenger ny bil:P Siden det snart kommer en noe sprekere 2.5l 5'r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Den er ikke kjørbar nei (= Var det helt til motoren kokte fordi kjøleslangen hoppet av i fart. Vet ikke hvor ille det er, men motoren starta igjen etterpå, olje og kjølevann om hverandre da men =p Dette er som sagt prosjekt, delebil eller bilcrossbil. Alt etter som hvor nevenyttig man er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 hva skjer skal du selge???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Hehe =p Ble for mye arbeid for meg, jeg klarer litt, men ikke alt, og skulle jeg satt bort arbeidet så hadde det blitt svindyrt. Er student igjen fra høsten så.. Men har funnet en fin fiks ferdig en jeg skal se på på fredag, derfor salg (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 selge diffen til meg da ell?den hadde jo sperre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hehe =p mulig jeg skal ha den selv. Men tror jeg får med en M3diff når jeg kjøper nybilen. Sååå du kan få kjøpe en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 okey si fra da.Trenger en sperre diff møkk lei one weel burnouts !!!! send pm når du veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hehe^^ den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Trenger en diff uten ulyder jeg, så du kan sikkert få selge til meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ka skal ha får hele bilen?å kor mye må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg