Gå til innhold

E30 prosjekt SOLGT

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Alpinahvit 2 dørs 85 mod E30

244 000km

Rust: Venstre side av motorrommet, litt på jekkfester, litt på hjulbuer, overflaterust litt rundt omkring

småbulker.

Bilen er ikke komplett. står en oppbora m20b20 i bilen (m20b23)

Kam og grenrør og kanskje diff tenker jeg beholde selv.

Borbet A 7,5" og 9" kan også følge mot cash.

Mtech 1 leppe foran, shadowlinelister, sorte de lykter, pent interiør (mangler forstoler) Msw krysseikfelger (med piggdekk) Er polyforinger i understell.

Er skjert ut hjulbrønn.

Hva som må gjøres er jeg usikker på. Kan brukes som delebil. Eventuelt bilcrossbil eller legge litt tid å penger i det å få en fin bil.

Bud vurderes. Mulig jeg bruker den som delebil selv om interessen er laber. Depriremerende nok å se drømmen gå til helvete om ikke man skal få igjen 1500 spenn for den også

Følger også med endel deler.

:lol:

Spør om det er noe skal jeg prøve å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er ikke kjørbar nei (= Var det helt til motoren kokte fordi kjøleslangen hoppet av i fart. Vet ikke hvor ille det er, men motoren starta igjen etterpå, olje og kjølevann om hverandre da men =p

Dette er som sagt prosjekt, delebil eller bilcrossbil. Alt etter som hvor nevenyttig man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe =p Ble for mye arbeid for meg, jeg klarer litt, men ikke alt, og skulle jeg satt bort arbeidet så hadde det blitt svindyrt. Er student igjen fra høsten så..

Men har funnet en fin fiks ferdig en jeg skal se på på fredag, derfor salg (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...