Bmw klar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Luden kutter når jeg spiller høyt. alt virker både radio og cd men ingen lyd. må slå av tenning så kommer det på. dette skjedde etter at bilen gikk tom for strøm. ladet batteriet opp igjen og alt annet virker men lyden kutter. noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 har du originalt anlegg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw klar Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 ja. oppgradert fra kasset til buissness cd od display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 kan hende forsterkeren går i en form for protection og synger på siste verset. If so så har jeg en liggende Se salgstråden min i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen_m3 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 sikker på dn får nok strøm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå