Gå til innhold

Kjørecomputer e36

bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer den? (Flau) :) Trykker liksom på alle knapper men kommer ikke opp noe særlig på displayet. Ikke om hva den bruker på mila ++. Kommer bare opp at jeg må bytte en pære :) Trodde den skulle vise forbruk osv. Kanskje jeg som ikke har satt meg ordentlig inn i det men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du starter bilen, kommer det opp en feil som du sier, pære osv. Da trykker du bare på check knappen til meldingen blir borte, så kan du trykke på de andre knappene. Range og consume om du har det.

Hvis ikke, er knappene ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knappene med 1/10/100/1000 er for å stille inn forskjellige ting, f.eks. tid, dato eller distanse. Hvis du holder inne klokkeknappen (mener det står 'Uhr' på min) skal du få beskjed om å stille klokken. Da bruker du 1/10/100/1000 for å stille hhv enkel-minutt, tier-minutt, enkel-time og tier-time. Grei måte å se om knappene dine virker.

Du skal få opp forskjellige ting ved å trykke på de forskjellige knappene under displayet, f.eks. hvis du trykker på den for forbruk skal du få opp forbruk siden forrige reset (ved å holde inn reset-knappen). Trykker du på forbruksknappen en gang til får du opp en ny forbruksmåler som du også kan resette når du vil. Er iallefall slik på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer ikke noe når jeg trykker på de 100/10 osv... kan knappene liksom bare bli ødelagt?

Det er jo bare noen få funksjoner man kan bruke disse knappene på. Å der du kan bruke dem må du huske å trykke Set/Reset (tror det er det den heter) knappen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...