Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tok fronten min i vinter også. ikke like hardt som din heldigvis. dette er en hard vinter for E38 :P

Får håpe det blir en knall sommer for E38 da:D det fortjener de nå:P Skal ivertfall pusse å shine opp min fremover nå:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja dere kan være helt trygg på at den blir reparert til slik den var..og den blir i min besittelse til den får en motor som står til utseende :) Gleder meg til å få på 20" hjula igjen nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min blir også fikset slik den var. ny fanger ligger ferdig lakka. bare venter på at snøen skal forsvinne før jeg setter den på.

Satser på å få ordnet opp fangeren, kjøpt alpina leppe, og lakket det sammen med bakrute-senkeren, ganske raskt så jeg er klar for sommeren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan bakrutesenker har du da?

Har ikke fådd den ennå da, men er vel en Snitzel kopi:D Vet ikke hvordan den tar seg ut og hvordan passformen er, men siden den er så billig så slengte jeg den bare med når jeg bestilte noen deler fra koed for en kompiss:D Hvilken har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har seidl bakrutesenkeren. syns de andre er så små. også fant jeg en som var rimlig. kostet 900 inkludert porto.

yhu5v6rqbmd210ba5ixp.jpg

ar5m2c8km8ai2vt6bba4.jpg

Synes egentlig det tar seg godt ut med en liten bakrutesenker jeg, vil ikke at det skal se så overdrevet ut, skal liksom ikke være EVO3 styling på den :D men vet jo selvfølgelig ikke hvordan den jeg bestilte ser ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så jævlig stor min heller. men de små jeg har sett ser jo bare ut som en litt forvokst list.

Kan hende det ja :D får nå se når den kommer, er jo ikke rare prisen for en annen heller :D Vet du forestn hvor jeg får kjøpt svart Shadowline facelift grill? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. man ser jo ikke helt hvordan det blir før man ser det på bilen. vet ikke hvor man får svart grill nei. mulig gs eller koed selger noe rart. orginale vet jeg ikke om finnes. shadowline biler har jo ikke svart grill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...