beerba Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Noen som vet hvordan man bytter baklyspære i baklyset som sitter i bakluka? De virker ikke lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Tenker du på det lange bremselyset eller de vanlige baklysa? Det lange bremselyset er LED så der er det ingen pærer å bytte. Men for å bytte de andre pærene åpner du det lokket som er kledd med stoff, der verktøyet sitter også er det en luke på hver side bak der som du løsner så ser du pærene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Er nok de LED-pærene som er gåen da. Må hele baklyset byttes eller er det noen måte å få byttet LED-en på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Mener du det høytsittende bremselyset i glassluken eller kjøre/bremselysene som sitter i forbindelse med baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Må nok bytte hele ja. Men jeg vet at det er en svakhet med e39 at kablene kan bli ødelagt i hengslene. Jeg har ikke hørt om no tilfelle med kabelen til bremselyset, men det er mange som sliter med kabelen til microbryteren til glassluka så det kan være smart å sjekke kablene før du bruker penger på lampa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Har testet med en vanlig pære i sokkelen og da lyser det. Da må nok hele lampa skiftes. Svarte .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ser nesten sånn ut. Så at den kosta 2000 på gs, så jeg ville nok prøvd å åpne den og sjekke om det var noe som var løst som jeg kunne fike bare for å være sikker. Du taper jo ikke no på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerba Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Ser nesten sånn ut. Så at den kosta 2000 på gs, så jeg ville nok prøvd å åpne den og sjekke om det var noe som var løst som jeg kunne fike bare for å være sikker. Du taper jo ikke no på det... Det var en diode som var gåen inne i lykten, byttet den og nå funker det. kostet ikkeno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOS530 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Takker! Samme problem har eg med min, så då får eg ta å opne opp lykta. Men kan du gi ein kort forklaring korleis du fiksa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hadde problemer med mine også, de lyste bare med 30% styrke.. var noe galt med kablene inn på kretskortet, så jeg loddet på nye fra kontakten. Lykten åpner du med varmluftspistol på skjøten mellom lykteglass og plast, bruk en tapet kniv å lirke i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hvis jeg " dasker" litt lett på lampa mi så funker den, kabel eller ny lampe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOS530 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hadde problemer med mine også, de lyste bare med 30% styrke.. var noe galt med kablene inn på kretskortet, så jeg loddet på nye fra kontakten.Lykten åpner du med varmluftspistol på skjøten mellom lykteglass og plast, bruk en tapet kniv å lirke i mellom. Takker, problemet mitt og er att den lyser 30% styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hvis jeg " dasker" litt lett på lampa mi så funker den, kabel eller ny lampe? Hender at det detter ut bak på ene siden min også, dasker og den er tilbake. Har ikke giddet å gjort noe med det enda, men tipper man kan skifte pære, og evt "justere" og pusse sokkelen som pæra sitter i litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Er ikke pære det er led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå