Gå til innhold

Baklys E39 touring

beerba
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker du på det lange bremselyset eller de vanlige baklysa? Det lange bremselyset er LED så der er det ingen pærer å bytte. Men for å bytte de andre pærene åpner du det lokket som er kledd med stoff, der verktøyet sitter også er det en luke på hver side bak der som du løsner så ser du pærene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok bytte hele ja. Men jeg vet at det er en svakhet med e39 at kablene kan bli ødelagt i hengslene. Jeg har ikke hørt om no tilfelle med kabelen til bremselyset, men det er mange som sliter med kabelen til microbryteren til glassluka så det kan være smart å sjekke kablene før du bruker penger på lampa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Ser nesten sånn ut. Så at den kosta 2000 på gs, så jeg ville nok prøvd å åpne den og sjekke om det var noe som var løst som jeg kunne fike bare for å være sikker. Du taper jo ikke no på det...

Det var en diode som var gåen inne i lykten, byttet den og nå funker det. kostet ikkeno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde problemer med mine også, de lyste bare med 30% styrke.. var noe galt med kablene inn på kretskortet, så jeg loddet på nye fra kontakten.

Lykten åpner du med varmluftspistol på skjøten mellom lykteglass og plast, bruk en tapet kniv å lirke i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemer med mine også, de lyste bare med 30% styrke.. var noe galt med kablene inn på kretskortet, så jeg loddet på nye fra kontakten.

Lykten åpner du med varmluftspistol på skjøten mellom lykteglass og plast, bruk en tapet kniv å lirke i mellom.

Takker, problemet mitt og er att den lyser 30% styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg " dasker" litt lett på lampa mi så funker den, kabel eller ny lampe?

Hender at det detter ut bak på ene siden min også, dasker og den er tilbake. Har ikke giddet å gjort noe med det enda, men tipper man kan skifte pære, og evt "justere" og pusse sokkelen som pæra sitter i litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...