Steffan C Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Invitasjon til årest første pussetreff. Det hele foregår på Kepler Bilpleie på Sem utenfor Tønsberg. Vi starter kl 11:00, og holder det gående utover dagen avhengig av pågang og interesse fra deltagere. Dette er veldig sosiale og hyggelige treff, hvor de som ønsker det kan låne/bruke det man ønsker av utstyr (ikke polermaskin) og produkter! Benytt sjansen nå for å gnikket vekk vinterens voldtekt av BMW'n . Pris: 100,- Kepler har en fin hall med ca 1 vaskeplass og 5 tørkeplasser. Det er selvfølgelig også lov å komme bare for å slå av en BMW-prat og titte på andres biler . Kepler vil komme med spesialtilbud til BMWCCN medlemmer på solfilm og bilpleie. De vil også demonstrere retting av parkeringsbulker. Folk må sette seg opp i ordreboka denne dagen for spesialtilbud. Vel møtt.
Steffan C Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Satser på good vær, så da blir det grilling av pølser også .
Geir Anders Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Har lagt planene klare.. mye å gjøre på liten tid.. Du blir nok værandes til langt utpå kvelden Negern, bare å skrive det inn i timeplanen din
Steffan C Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 En snutt fra et vasketreff på Kepler . Johnny86 i aksjon her på bilen til Dr_S. Ikke ofte man ser den karen ifm. bilvask/pleie . Fortsett slik til fredag...
2mMy Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 stiller opp jeg og.. kanskje jeg skal mer enn å bare sparke dekk denna gangen og
Dr_S Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Jeg skal ikke polere der oppe, men tenkte å prøve tepperensern
marararius Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Fader, blir det flere sånne treff eller? Kommer meg ikke på dette, men hadde vært moro å vært med på noe sånt
Dr_S Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Pusse/poleringstreffene er som regel på våren og på høsten. Men det hender vi har vasketreff på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå