Dr_S Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Snakket med ca. halv ni, da var han, steffan og kai p. der ennå Jeg ble nettopp ferdig her hjemme
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Rett etter jeg dro det. Dro vel sånn ti på halv ni eller noe slikt tenker jeg Men Geir A holder vel på til nærmere midnatt tenker jeg
Richie85 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 hehe.. godt oppmøte tidligere i dag! Dette var vellykket! Vi sees imorgen tidlig, folkens
Geir Anders Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Jeg pleier bil med hjerte og sjel Bra oppmøte, takk for idag, og ses imorgen!
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 hehe.. Så vi andre gjør ikke det med bilene våre vi da eller? hehe.. Super bra oppmøte i dag ja, vi sees i morgen
Steffan C Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Ahh, gådd damn, nå er jeg sleten ja! Ble akkurat 12 timer på Kepler idag i herlig vær. Takker alle sammen for godt oppmøte (15- 20 stk) og meget godt humør. Nå ser jeg virkelig frem til tur til Valle . Supre bilder Christian, ser frem til fler bilder fra deg & andre. Jeg har som vanlig ikke tatt et bilde...
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Steffan C: send meg din mail adresse, så skal jeg sende deg alle bildene som ble tatt i en .rar fil. Er noen som ikke ble lagt ut
Kai-P. Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Takk for hyggelig treff, ja! Meget bra oppmøte og mye fine biler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå