Steffan C Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Mr dekksparker kommer! Det er bra Rikki, lenge siden du har vært med på noe nå . Pølser & brus er shoppa inn, grillen ligger i bilen og jeg har henta nøkkelen. Så da er det bare å stille opp folks .
viplash Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Jeg er på plass med hel frontfanger, og klar til dekk sparking og juging
Steffan C Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Jeg er på plass med hel frontfanger, og klar til dekk sparking og juging Du skal pusse nygliset vel? Du var jo så flink med E34'n i fjord atte .
viplash Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Ja, jeg skal pusse og gnikke på det nye flaket mitt Blir vel enda nøyere med dette gliset tenker jeg. Må jo det vet du Er vel på plass litt før 11 i morgen Må jo sjekke ut ny gliset til Cottis og
Tom K Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Så du stod på Shell ja, kjørte forbi i en E30 cab, var delene bra eller ??
Ralph Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Jeg kommer nok dessverre ikke Må gjøre klar bilen hjemme i morgen om jeg skal få vært med til Oslo på Lørdag. Har en del jeg skal montere enda.
Dr_S Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Bra du er med til lørdag da Får jeg sett hva den kjerra di er god for på e18, hehe
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Så du stod på Shell ja, kjørte forbi i en E30 cab, var delene bra eller ?? hehe, jeg måtte få noe mer olje i gamle bilen Delene var bra de, men er noen fester som burde byttes. Så har tatt vare på de gamle. Men sliter litt med og få de av på ny fangeren. Men ellers meget bra
Ellingsen B. Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 jeg vil også på pussetreff og CCN i morra!! @£$@£$@£€£{{[!!"#& bad..men må gjøre meg ferdig med badet gitt.. Artig å legge fliser..sparkle tak..fuge.. mens det er 20-25 grader ute og BMW treff..
Richie85 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 jeg vil også på pussetreff og CCN i morra!! @£$@£$@£€£{{[!!"#& bad..men må gjøre meg ferdig med badet gitt.. Artig å legge fliser..sparkle tak..fuge.. mens det er 20-25 grader ute og BMW treff.. Må utsette viktige ting for treff vettu hehe..
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Her kommer noen av mine bilder i fra dagens treff Takk for en fin dag jenter, vi sees i morgen
viplash Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Nei, vi har vel Geir A som står og gnukker enda. Han blir jo aldri ferdig. hehe.. Var bare 3 igjen når jeg dro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå