tangus325 Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 skal montere k-sport senkesett på E30, er med Ø51 fjerbein. noen som har gjort det før??? leste noe med sveising. noen som har gjort dette før som kan fortelle meg litt??? setter velig pris på svar
SSM Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Coilovers du mener? I så fall så har jeg gjort det, bare på M3. Så får du se om det er samme måte man gjør det på. Som du ser så er det ikke brukt noe sveis. Gjengeskålene bare setter man nedpå og skrur fast med de tre z-skruene som er med. Jeg bare kappa bort hele skåla og lot sveisen stå igjen slik at gjengene har noe å hvile på. Slik bilen min står nå så er de maks senket forran og bak tok jeg bort hele justerings skålene og lot kun fjæra stå igjen. Fjærene blir løse i skåla forran når man skrur helt ned.
tangus325 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Coilovers du mener? I så fall så har jeg gjort det, bare på M3. Så får du se om det er samme måte man gjør det på. Som du ser så er det ikke brukt noe sveis. Gjengeskålene bare setter man nedpå og skrur fast med de tre z-skruene som er med. Jeg bare kappa bort hele skåla og lot sveisen stå igjen slik at gjengene har noe å hvile på. Slik bilen min står nå så er de maks senket forran og bak tok jeg bort hele justerings skålene og lot kun fjæra stå igjen. Fjærene blir løse i skåla forran når man skrur helt ned. jepp var coilovers jeg mente, men ser på bildene dine, at mine er ikke samme, skal se om jeg kan ta et bilde å legge ut
SSM Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 De er nok litt annerledes ja. Dette er jo E30M3 som sakt. Du kan jo ringe GS Bildeler i Bud og si du skal snakke med Morgan, var han som solgte meg mine og forklarte hvordan det skulle gjøres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå