Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal montere k-sport senkesett på E30, er med Ø51 fjerbein. noen som har gjort det før??? leste noe med sveising.

noen som har gjort dette før som kan fortelle meg litt???

setter velig pris på svar 8)

Skrevet

Coilovers du mener? I så fall så har jeg gjort det, bare på M3. Så får du se om det er samme måte man gjør det på.

M3425.jpg

M3426.jpg

M3428.jpg

M3430.jpg

M3432.jpg

M3433.jpg

M3434.jpg

M3436.jpg

M3437.jpg

M3438.jpg

Som du ser så er det ikke brukt noe sveis. Gjengeskålene bare setter man nedpå og skrur fast med de tre z-skruene som er med. Jeg bare kappa bort hele skåla og lot sveisen stå igjen slik at gjengene har noe å hvile på.

Slik bilen min står nå så er de maks senket forran og bak tok jeg bort hele justerings skålene og lot kun fjæra stå igjen.

Fjærene blir løse i skåla forran når man skrur helt ned.

Skrevet
Coilovers du mener? I så fall så har jeg gjort det, bare på M3. Så får du se om det er samme måte man gjør det på.

M3425.jpg

M3426.jpg

M3428.jpg

M3430.jpg

M3432.jpg

M3433.jpg

M3434.jpg

M3436.jpg

M3437.jpg

M3438.jpg

Som du ser så er det ikke brukt noe sveis. Gjengeskålene bare setter man nedpå og skrur fast med de tre z-skruene som er med. Jeg bare kappa bort hele skåla og lot sveisen stå igjen slik at gjengene har noe å hvile på.

Slik bilen min står nå så er de maks senket forran og bak tok jeg bort hele justerings skålene og lot kun fjæra stå igjen.

Fjærene blir løse i skåla forran når man skrur helt ned.

jepp var coilovers jeg mente, men ser på bildene dine, at mine er ikke samme, skal se om jeg kan ta et bilde å legge ut 8)

Skrevet

De er nok litt annerledes ja. Dette er jo E30M3 som sakt.

Du kan jo ringe GS Bildeler i Bud og si du skal snakke med Morgan, var han som solgte meg mine og forklarte hvordan det skulle gjøres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...