E36Cab1 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Har du el.styring av turbotrykket også,eller trykkslange innpå pumpa(LDA)?
apekatt Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 er ikke elektronisk styring av turbotrykket
E36Cab1 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 LDA'n kan justeres slik at en får mer diesel før turbotrykket,får en litt bedre respons. Du får forhøyre deg om det finns en piggy-back til motoren din,som sagt så vil eg egentlig ikkje anbefalt en sånn,men det beste er isåfall en justerbar.
bmw-m535 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 på e34 så er det elektronisk styrt pumpe. om noen er intersert har jeg en oppgraderingsturbo og et egetbygd 2,5 ¨ eksosanlegg med ganske fin lyd i. skal holde av turboen får en ut uka men si ifra på pm så sier jeg fra om den er solgt eller ikke.
bmw-m535 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 hørte også med han på trimchip.com angående chip, han kunne godt lage til en chip til denne som var tilpassa større turbo etc og som er et par hakk vassere en std chippene til denne, mener han sa han skulle ha 3000 for det. std chip gir vel rundt 139 hester og rundt 300 nm.
E36Cab1 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Se der ja! Et mye bedre alternativ enn desse "manipulerings-boksene" aka piggy-back.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå