OLEZZ Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Noen som har triks for å få av bolten ved nedre reimhjulet der? Det er ikke links? Skal av med bunndelen, og da må jeg av med den bolten. Prøvd lang latmann og muttertrekker. Vil ikke av. M50b25
OLEZZ Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Største latmannen jeg fant og varme. Hadde motoren ute så jeg fikk kraft
SweetBMW Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Om det er bolten på selve hjulet som sitter på veiva så mente jeg det var links? pga rotasjonen på motorn at den ikke skal vibrere ut elns.
kje Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Måtte du av med den for å få ut bunnpanna forresten? Låste du svinghjulet, eller hvordan holdt du igjen veiva slik at hjulet ikke bare sveiv? Har motoren ute av bilen æ også Brukte du samme bolten igjen? Masse spørsmål nå, men kjekt å få svar fra noen som har gjort akkurat hva æ skal til med
OLEZZ Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Det er ikke links. Må ikke av med den for å få av bunnpanna nei. jeg hadde av bunnpanna først ettersom jeg likevell skulle demont. motor. Da låste jeg veiva med noen grove plankebiter som jeg dytta nedi veivhuset. Bruker samme bolten igjen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå