oddis Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Edit: leste litt fort jeg gitt. Nå er det å få tak i nytt identitet til bilen, og noen dyktige sveisere, så skulle bilen være på veien igjen. Makan til regelverk og framgangsmåte! Du har jo mer eller mindre blitt robbet for 30-40 000kr, og en masse brukstid midt i banesesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 vil vel si den er ubrukelig ja. må finne et nytt chassis og flytte over alt, igjen. Med mindre noen vet om skjulte ch.nr på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 da er bilen hentet. den så mindre bra ut etter noen måneder ute i regnet, men litt shining gjør nok susen, har blitt dårlig behandlet hvertfall. innvendig ser den ikke ut, dashbord løst, ledninger over alt, ingen deksler i motorrom etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 så utrolig kjedelig, men er det ingenting du kan gjøre for å få brukt chassiet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 nei, ikke så vidt jeg vet. må finne et ch.nr da. sitter sikkert skjult noe sted, men ingen jeg snakker med vet hvor det står (eller vil ikke si). Men den startet da, det er jo positvt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 bmw/gs/koed kan ikke hjelpe deg med det da ? noen av de burde vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Har du sjekka chassinummeret som er under dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 det er ingenting under dashen. bt sjekka det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 på passasjersiden under dashbordet skal det iallefall være et.. Du kan også sjekke under sikringsboksen, på noen e30 har jeg sett det er en klisterlapp klistret der med ID nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 skal sjekke sikrinsboksen. det er sikkert blitt fjærnet bak dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 har du kommet noe vei? funnet ch.nummer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Fytti rakkern for en tragisk historie. Utrolig urettferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 ikke stort mer å gjøre nå. vogna er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Utrolig dårlig gjort. Merker jeg hadde blitt grisesint hadde dette skjedd med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 du kan vel ikke legge ut noen bilder av det biltilsynet har herjet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå