325ti Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Husk at som NAF medlem har du rett til en viss grad av gratis rettshjelp erhnst. Tror nok det er på tide og dra inn the big guns ja. håper du får igjen bilen og iallefall ikke at du får noe rulleblad av dette svineriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 kan nok hende jeg må rådføre meg meg advokat nå ja. får avvente littegranne til for å høre om de kontakter med den nærmeste uka el. hvis ikke får jeg ringe de å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 utrolig kjedelig... håper bare du får ordnet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Ikke noe nytt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 nei...prøver å få tak i de som har saken. men hun var på ferie og ingen som hadde sakene hennes:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 tja, fikk en telefon fra politiet nå. saken er henlagt og jeg kan hente bilen hos viking. lurer på hvilken tilstand denne er i nå. Noen som vil ha org m3-chassis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hmm. merkelig vending må jeg si! fortell oss om hvordan ting ser ut da. og for nysgjerrighetens skyld pris på chassi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 aner ikke hvordan bilen ser ut jeg. er på jobb om dagen, får nok ikke hentet den før til uka. fant ut at den står 1min unna jobben da, så kan jo dra å se på den et u-registrerbart reint m3-kaross kan ikke være verdt stort mer enn en liten kveld på byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hold oss oppdatert på hvordan den ser ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Var no bra at saken vart henlagt da - men hadde du fortsatt status som siktet når den vart henlagt? Det hadde ikkje eg funne meg i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 hadde satt mer pris på om det faktisk ble gjort noe etterforskning. tirsdag hadde de ingenting nytt å si, hadde jobbet med andre ting. idag er det henlagt, og jeg sitter med en "verdiløs" bil. Nei, takk. saken kunne blitt henlagt for flere måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Så nå er bilen altså ubrukelig, og saken henlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Dette var eit trist utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Neimen for helvete Stå på for og få det godkjent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E(spen)38 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Utrolig kjipt. Får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå