jokmeister Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Selger et sett italienste felger. 7.5 18" ET 35. Vet ikke hvordan merke det er. Står ikke no om det. Har stått på e36 325. Seriøse bud? Sendes ikke med mindre du betaler frakt. Bor i Brønnøysund, Nordland. 5-6 timer nord for Trondheim? : Mulig den ene har en liten skade, er pittelitt "skjev" på insiden + en liten skrape helt ytterst på utsiden. (UTEN DEKK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Tror jeg ville lagt inn bilder hvis du vil ha mulighet til å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Bilder kommer om 15 min! plages me kamera;\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Sånn ser de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hva skal du ha for disse? Lekker det luft fra den angivelig skjeve felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokmeister Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hva skal du ha for disse? Lekker det luft fra den angivelig skjeve felgen? Er ikke helt sikker på pris siden jeg ikke vet åssn merke det er, men skal se om jeg klarer å finne det ut iløpet av dagen. bud? Har også vanskelig for å sjekke om det lekker luft da det dekket som står på den felgen er punktert, men er ikke rare "kanten" som er litt utbøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå