Balsfjordingen Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Inni helvete...? fant en slik satan under bilen min: hvor i all verden kom den fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 ligner veldig på en bremsekjølekanal... åssen bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ja, det er nok en luftekanal til bremsen. Ikke noe hokkus pokkus, ikke alle modellene som har det. Ingen krise om den har falt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balsfjordingen Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 er til en 1996 e36 320i. noen som vet hvordan jeg kan få den på igjen, og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 har du orginalfanger elelr m-tech? vil tippe du har orginalfanger... da må du neten av med fangeren, elelr så må du løsne litt på plastinnerksjermen i forkant og presse den inn... skal stå ved siden av tåkelys(hvis du har) og inn til hullet i plastinnerskjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balsfjordingen Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Takk skal du ha! dere på forumet er en gjeng med engler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 ja ikke vel hehe men du skjønte hvordan det skulle gjøres? her har du bilde av den mer orginalfanger (nr10) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13982.gif og her med m-techfanger (nr20) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13851.gif men jeg er 100% sikker på at du har orginalfangeren... mine til m-techen er litt annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balsfjordingen Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Takk skal du ha : ) var bare å presse den inn, så satt den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ja, skal ikke være så vanskelig men har du de greiene som skal være under der da? nr 27 eller nr 9... hvis du har de, skal de ikke klare å ramle ut... koster vel 150 kroner eller noe for begge, så du kunne jo invistert i de i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå