///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 liker best den med runde klumpen i midten.ser best ut. det store, eller det lille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 det store feite rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristols Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Det store M-rattet er dødsflott! Byttet ut mitt bussratt med et slikt et for noen måneder siden. Fikk tak i et fra en E36, måtte kjøpe en ny slepering bak fra GS og en ny holder for blinklyshendlene (låsinga av låseringen er annerledes, avhenger av årsmodell) samt lodde om noen ledninger, så var det bare å montere. Kjørte Airbag-diagnostic her om dagen, null errors, så funker fint. 98 bag i en 93 bil. Guide her: http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... wheel.html Siten er nede i skrivende stund, så cached mode fra google er eneste alternativ: http://209.85.129.132/search?q=cache:qT ... ent=safari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 har kjøpt ratt fra uk tatt fra en m3,så burde passe.ifølge guiden så trenger jeg bare slip ring til 1700kr for min 96mod e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristols Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Sleperingen finner du brukt noe sted, feks ebay eller Koed. Må nok ut med 5-800 kr for en slik brukt. Plastgreiene rundt blinklyshendlene koster 30 kr ellerno;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 vil denne ringen passe? https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... 2341162111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristols Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg vil tippe det ja, som du ser av guiden trenger du : Slip ring (included with dealer-purchased wheels), p/n 32 34 1 162 111 Hvis vi ser på parnumber fra koed, står det:1-162-111 . De siste sifrene stemmer, så dette er nok den du er på jakt etter! Den likner fælt på den jeg satte på mitt ratt. Den skal festes med tre små torx-skruer til selve rattet. Det er ikke sikkert disse følger med hverken rattet eller sleperingen, så spør koed om de har skruene også, så sparer du deg for flere utsettelser. Pass på når du driver med airbags, å behandle dem forsiktig. Det anbefales å la systemet stå uten strøm minimum 10 min før du kobler fra noe. Hvorvidt det er nødvendig eller ikke vet jeg ei, men best å ta forhåndsregler! Sikkert ikke artig å få en eksplosjon rett i i sia av huet når man sitter på kne på siden av rattet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå