ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Hehe, er selv litt usikker, men en clean liten soiler jo jævli tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 En liten en, ja Muligens en m5-list på koffertlokket? tror det kunne blitt bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 En liten en, ja Muligens en m5-list på koffertlokket? tror det kunne blitt bra jeg ja akkurat no sånn jeg kunne tenkt meg, mye å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 hentet bilen på fredag/lørdag, men har ikke rukket og tatt noe særlig med bilder enda har også blitt lite kjøring på meg fordi jeg ikke har lappen, så golfen til en kompis for stå fordi han heller vil kjøre min det var også fjernstart på bilen. jeg skal filme og legge ut video av det i morgen her er det eneste bilde av den i mitt eie, her står den på den berømte "Bilby'n" i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå