Richie85 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Har noen felger liggende i garasjen. Dette kunne egentlig vært perfekte vinterfelger for neste sesong, men legger dem ut og ser an responsen. De er ikke strøkne, men runde og hele! Stått på bil som har gått i oslos gater og har smakt deretter på kanter. Bilder sier mer enn tusen ord. 8X1/2" ET40 Pris: Bud fra 2000,- oppover! Kontakt for mer info 47855764/PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kri$$ Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Kun ytterste kanten som er skadet? Steinsprut/skraper/riper ellers på felgen? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Kun ytterste kanten som er skadet ja. Som du ser er den ene felgen noe flasset i klarlakken. Er du litt handyman eller har pågangsmot er det ikke noe problem å få disse fine igjen.. Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Gir denne et lite løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Har du bilder av dem på bil? Ligner veldig på de jeg hadde på min forrige E36... Pene felger, bare synd de ikke er strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg har ikke bilder av disse felgene på noen bil dessverre.. jeg hadde bilder av dem på min, men disse forsvant da gamle maskinen min dessverre gikk føyka.. Kan evt finne bilder av like felger på andre biler? Felgene er ikke strøkne nei, men kunne fungert fint som vinterfelger? Evt om noen er litt jålete til banebruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 hei! er de solgt? vet du om de passer til e34 dersom man bruker spacere i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hei! Disse er solgt ja.. tråden kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå