StreetPower Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hvor mye må byttes i en e36 automat, for å bygge den til Tiptronic (smg)?
TheBirg Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Antakeligvis gearkasse og all styringselektronik. Sikkert girspak og overføringer i tillegg. = Dyrt.
StreetPower Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 ja, regnet med at det er dyrt. Men må hjernen på bilen byttes også?
Kjell Z3 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Hvorfor bygge om til steptronic? Du kan jo gire manuelt med kassen du har.
StreetPower Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Tiptronic er jo litt mer sportslig, men skal uansett gjøre litt av vært med bilen før dette.
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 om man må bytte hjernen i bilen lurer jeg og på egnetlig... om jeg kan kapre tråden litt.. om jeg bygger om til 2,5 liter m52b25 som kom fra manuell og kaster automat kasse på den, og jeg har hjernen til den motorn, vil den ikke funke på min automat 2,5 kasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå