furis81 Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 håper en admin ser dette så d blir i orden att jeg får mail når mine innlegg blir kommenterte og få mail når jeg får pm osv.. Jeg har d rette instillinggene tror jeg men får aldri mail så jeg må sitte å søke opp alle trådene jeg kommenterer osv... takk
todleif Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Kan da bli fort mange mail! Du har jo "vis dine egne innlegg" på hovedside forum
furis81 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 kan jo ta bort dette når jeg ikke venter viktige mailer da.. men skulle no tro att dette kom frem.. eller har hotmail kanskej spam kontroll som tar dem vekk??
Breitling Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Velg: "Abonner på dette temet" Det står like under Quick Reply-boksen
furis81 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Der står det nok : Avslutt Abonnementet på dette temaet Alle innstillinger ser ut til å være rett... Derfor jeg sliter..!
AlXz Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Sjekk hotmail søppelpost mappa di da? Evt sjekk at du har lagt inn riktig epost adr i profilen din her på forumet, og kontroller instillingene der ang. epost varsel ... Har flere valg der.
Gunnar Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Og det er riktig mailadresse som ligger inne på deg? Hvis det finnes noen form for whitelist i spamfilteret ditt kan du forsøke å legge inn post@bimmers.no, det er den mailene kommer fra.
morteym Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Det hender at jeg ikke får mail også. Sikkert noe kluss som skjer på serveren..
Deep Dish Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Og det er riktig mailadresse som ligger inne på deg?Hvis det finnes noen form for whitelist i spamfilteret ditt kan du forsøke å legge inn post@bimmers.no, det er den mailene kommer fra. Litt OT. Hvor mange mail sender bimmers ut i gjennomsnittet på en dag.? Det må da være noen tusen...
furis81 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 jeg bruker hotmail.. og har adressen masterfuris@hotmail.com og denne ligger inne ja.. Men d skal siest att jeg har skiftet adresse.. hadde en annen før.. men d er noen måner siden.. tror ikke jeg fikk mail på den heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå