Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gikk respektabelt bra den børsa nå ståle :)

synd vi ikke hørte noe av bilen til helge, den grufulle amcar lyden overdøva alt "BLÆÆÆÆÆ" forferdelig lyd!

men gromlyd på den hvite porscha!!

Skrevet
Bare tull.. kom bort ditt å han typen sa at vi ikke kunne kjøre...

Var bare de "kjente" som fikk det.. dårlig opplegg.

Han sa også at det ikke var ledig parkering, så vi måtte parkere langt unna. Når vi kom opp klarte jeg å telle 56 ledige parkeringsplasser.

Nei.. for holde oss til ccn treff og bimmers treff :lol:

Men var noen tøffe biler der da

alle måtte tilmelde seg til kna i forveien, derfor tok de ikke inn ekstra biler. :)

Skrevet

Litt av poenget er jo at alle skal ha mulighet til å kunne kjøre der, selv om du har Toyota Rav4 eller en 2000hk dragbil... Kunne heller tatt vekk de kjipe amerikanerne som var all sound, no go for min del...

Regner med du synes det er kjedelig på bmwccn treff på f,eks rudskogen hvor det er flere 316-318 etc som er ute å prøver seg på bane også da?

Skrevet

Ved arrangementer så er det alltid noe man kan sette fingeren på. Men all round så var nå ikke kvelden så værst.

At det er ett variert utvalg av biler, det gjør da for faen ingenting!?

Sier som Wendel, skal kun de motorsterke få lov til å kjøre på ccn treff? En inkluderende klubb er en stor del av å få folk til å trives, uansett hva slags motor man har, understell, utseènde på bil, osv. Fjas og tjas, for en tåpelig kommentar Kai-P.

Må si jeg syntes det var lit artig når samboere kjørte mot hverandre, den ene var da den originale Rav4'n.

Skrevet

Vi har sikkert alle våre forventninger til slike arrangement. Det jeg synes er gøy er biler som det er litt "trøkk" i når det gjelder drag-race. Når det kommer til banetreff med f.eks. BMW CCN så er det en helt annen greie, der er det gøy med både hummer og kanari. Beklager hvis jeg tråkket noen på tærne, det var ikke meningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...