bjsyse Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 prøv å napp ut LLM / lambdasonde å se om det er noen andre symptoner når du starter, hvis det er likedan kan det være noe der. Eventuelt så er en av coilene dine gåen kanskje eller alle ( 5 av 6 sa plutselig god natt på min ) Kontakt feil en plass? Lite brudd i bensinrør en plass? Er ikke sikker på dette selv.. men kan jo være værdt et forsøk
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Før du skiftar bensinpumpa ville eg heller ha skifta reléet...har vore borti eitt lignande tilfelle (riktignok ein volvo), der var det reléet til bensinpumpa som var i ferd med å takke for seg...
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Før du skiftar bensinpumpa ville eg heller ha skifta reléet...har vore borti eitt lignande tilfelle (riktignok ein volvo), der var det reléet til bensinpumpa som var i ferd med å takke for seg... jeg har byttet pumpa alt:P og har prøvd med annet rele, det hjalp ikke:(
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 prøv å napp ut LLM / lambdasonde å se om det er noen andre symptoner når du starter, hvis det er likedan kan det være noe der.Eventuelt så er en av coilene dine gåen kanskje eller alle ( 5 av 6 sa plutselig god natt på min ) Kontakt feil en plass? Lite brudd i bensinrør en plass? Er ikke sikker på dette selv.. men kan jo være værdt et forsøk lmm hjalp ikke å nappe ut. men veit at den er gåen, eller stor sjangs. for jeg tok den ut og renset den, og etter det starta bilen og daue.. så bil tru det er den sin skyld. men skal jeg prøve en ny en tru, se om det hjelper? lambdasonden funker vel ikke før den blir varm?
MGR Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 men den starter jo uten at lmm er til koblet..:S men vil den ikke starte viss en av coilene er ødelagte? noen rundt lillehammer med carsoft som kunne tatt seg en tur? har det sjøl, men ingen pc det funker på
bjsyse Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 så lenge siden jeg lekte med lambdasonden at jeg husker ikke hvordan det der funket igjen :/ Det du kan prøve er startgass Spray litt i luftfiltret, prøv å start Kanskje du klarer å starte den da i litt lengre stund å finne problemet. Bare ikke spray et tonn med det, bare litt, heftige greier det der
MGR Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 har kommi fram til at det må vær en kombinasjon av ødelagt lmm og veivsensor, enda sensoren er ny:( eller er det noen andre ting som kan gjør at bilen ikke vil starte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå