djscream Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Helt korrekt ^^ Forskjell mellom coupe/sedan er ruta og skjørter. er det det ligger mest. Jeg nåes på tlf fra 18.00 ang bilen ( fredag ) ellers er det bare å sende sms osv.
Dirty Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 skjørter passer det baklykter skjermer dører panser passer ikke. heller ikke blinklys på lyktene forran
lloydsb Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 solgt framlyktene evt pris? m3 lyktene pris? samt dekslet over radiatoren se bilde
djscream Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 ingenting er solgt, skal få laga en pris oversikt etterhvert. om det er noen som vil kjøpe ting med rust på, så må de si fra, ellers begynner jeg å ta rust på det som er ( panser, forskjermer, bakluka )
snes Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Hei Jeg kan være interessert i å kjøpe sidelistene dine(M-tech). Har du bilder og pris? Mvh. snes
djscream Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 de blir antaglig ikke solgt de heller vis de ikke blir solgt, så har jeg helt vanlige lister.
edition Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Hvor mye skal du ha for frontfangeren?? Kass farge e bilen?? mvh Bjørn
djscream Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 har ikke sjekket info om fargen, er grønn ^^ alt må lakkes og pusses ned uansett. skal minst ha rundt 2000 for fangern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå