e30 tic Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 klarer jeg og maxe en kkk27 turbo med denne? pm meg pris æ ingen anelse.. finnes en haug av eksos hus til di turboene så det kommer jo ann på mye annet også
Eike_Oak Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hvor mye skal du ha for motoren inkl. sprutet, tenning, eksos, girkasse og sperrediff?? Mulig å prøve i bil?
e30 tic Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Hvor mye skal du ha for motoren inkl. sprutet, tenning, eksos, girkasse og sperrediff??Mulig å prøve i bil? mulig å prøve i bil ja.. står i første tråden. skal få oppdatert denne litt.sender deg en pm også
e30 tic Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 har lagt til ny info i første tråd. bilder av nytt oppsett kommer senere. motor har fått nytt grenrør og turbo. planslipt topp (unødvendig da den var snor rett) og ARP bolter. kjører nå på 0.7bar og det ser ut for å fungere bra. bilder og info om effekt kommer etter jeg har vært hos Håland tuning og fått justert/ bremset på nytt. vurderer ennå salg av motor + evt hva som måtte ønskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå