Gjest Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 ønskes en std åpen diff i bra stand til e36. 3,45 utvekslling. send sms ring på 92802782 eller mail til christiankjenner-86@hotmail.com betaler ikke som om det skulle vært gull:) solgt slike for 5-800kr.. så ingen drømme priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hallo.. jeg har muligens en komplett bakstilling du kan få kjøpe? Alt bra forresten? Lenge siden sist. Hilsen Christian Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 bra det, skal du på rudskogen til lørdag?. er christian kjenner som skal ha.. han har diff med brems på bilen sin og skal selge den uten.. send han en meld el noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 er det dette som kalles 25% sperr? isåfall trenger jeg òg en slik. vokser visstnok ikke på trær ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 han som skal bytte ut kjøper seg bil den passer på.. denne kommer fra en gubbekjørt 318i. så er som ny han selger den sikekrt for 5-6.. men tviler egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 hmm? skjønte lite.. men vet du om en sperr av lille typen til e36 for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kommer om jeg får solgt unna noen deler, hehe. Er ikke lønn før til uka Trenger du noe? har masse rart liggende. C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå