fazerfreak Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 liten oppdatering.. blir ikkje såverst.. modda vinga litt, så no er den lavere.. mange so ikke like ho her inne,men får ha den til eg får tak i ei billige høge GT vinge.
NeonMuffler Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 vinge blir hvertfall tøffere hvis du fløtter beina helt ytterst på koffort lokket, eller setter de på bakskjerma, så kan du ta av koffortlokket mens vinga står på, racing vett;) hvis du har "quick release" da
fazerfreak Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 NeonMuffler :hmm det var en tanke.. får se litt på det bmwkizn: jepp heilt enige
jpse36 Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 blir det samme fargen utvendig å eller? å skal du ikke snart gå til innkjøp av m-fanger
fazerfreak Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 samme farge utenpå også med noe svart i tilleg, m-fanger blir det også + forhåpentlig vis litt til. blir ikkje bilder før den er klar no..
fazerfreak Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 sneik rundt på koed´s facebook og fant denne.. er da råe race sedan, noen som hvet noe om den ? edit: sto vist under bidet
jpse36 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 m fanger og m3 gt leppe. så vil den lingne den hvite e36en over her med en gang
fazerfreak Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 må vist oppdatere litt alikavell Går sent fremover no da eg har fått Prolaps i nakken (smertehelvete), noe forbanna dritt da,men har heldigvis goe venner som hjelper meg.. Er begynt å koble opp elektrinikken igjen bla TurboXs Tuner Wideband afr for logging mot map og rpm. Nytt panser og bakluke er på plass (ingen hull til biltema-vinga ) Venter på M3 fanger, bakfanger er "litt" modifisert, oljekjøler og anna stasj er bestilt. ellers er vinterbilen solgt uten motor og girkasse, for den skal modast for høytrykk
fazerfreak Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Da e M40´n nr 2 i motorbokken kommet, klar til nedstripping for så å få litt behandling målet er 300++ i motor No gjelde da bare å bli go igjen i nakken slik at eg får gjort noe ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå