larsern6 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Syns det er litt tøft at noen tør satse på M40 jeg:)
fazerfreak Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Blir ikkje montert hjul før til nesteår no.. Men er no ikke uten grunn at den skal få kosa seg i høgden
fazerfreak Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 mer letting pågang.. tatt ut vinduene og heisene.. inn med lexanruter etter hvert sparer ca 15kg bare på rutene.. heisen har eg ikke vegd enda.. vurderer sterkt glassfiberdører og bakluka skal no byttast til noe lettere..
fazerfreak Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Har demontert en heil masse no.. forbereding for en del nye løsninger
oddis Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Er det noe mer planer for uthenting av effekt? Vil tro et pulssplitt grenrør, en meget grom BB turbo og trykkboks med skikkelig runnere vil hente fram bra med power. Hva er status på motoren nå? Hvor mye lader du? Hvordan er registeret. Har såvidt begynt å fabrikkere grenrør til en skrap M40 jeg har liggende, tenkte å flå den i fillebiter på isbane 1-1,2 bar, MS sprut og litt billigløsninger her og der. Porte toppen helt til grensen. Burde klare 250hk+ da. Om man hadde funnet en billig kam kunne det vært aktuelt, vet du om noe slik?
fazerfreak Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Effekt´n tar eg som den kommer .. satser på lav vekt på bilen med godt understell. Har kjørt med en t3 63/50 kina turbo tidligere (fult trykk på rundt 4200rpm).. banka den rund med 1,3-1,6bar trykk på orginal motor, 440dyser og chip fra "Fekzen".. status er at den fortsatt er i live,ingen lekasjer.. noe slitt kam hehe. Har en annen motor eg skal bygge opp ,planen er rundt 2bar trykk og E85 (når det blir godkjent drivstoff i racing) håper du lager en tråd om bygget ditt
fazerfreak Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Driver å "Rydder" litt i motorrommet og planleger litt fremmover. nytt innsug må da lagast, så har kappa sund eine eg har: ellers så går det i letting av bil, finne deler til gode priser og leser litt rundt,neste innhogg blir å fjerne varmeapparatet og legge om noen vannslanger i motorommet, målet er å ha minst muligt iveien når motor skal ut. skal strippe el-nettet en del også,mye ledninger som ikke er i bruk lenger. Eg ser etter billige carbon/glassfiber deler så vist noen hvet om rimlige levrandører. ?
fazerfreak Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 letta bilen noe til idag.. skal til å fjerne ubruktledingsnett.. ut med bremsekraftforsterkeren.. blir inn med noe willwod stuff eller lignende
bjornar-a Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 må følge med her. detter ser veldig bra ut og er morro med 4'er. gleder meg veldig til du skal begynne og bygge motor nr2!
fazerfreak Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Søndagskos.. hadde med hjelper i dag også, må lærast opp.. kun få år til dinna kan ta juniorlisens blir fort Kg´s av ubrukt ledningar ved ribbing av bil, dumt at eg ikkje tok tid til dette før.. dette er bare sentrallås elektronikken..
fazerfreak Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 fant ut at det var vel påtide å sjekke pluggane på´n også,er like på alle 4 ser da ikkje så verst ut ??, vat kjørt litt roligt når den vart flytta til garasjen. tror chip´n og LMM er bra justert for bygget
fazerfreak Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Lite fremgang her no, har fått lungebetennelse så ilt i viljen.. blir surfing av da då så no blir det vel datasprut på kjerra.. Har hvert i kontakt med k-data.org så no skal det skaffes motornett + og coilpack fraM42/ M43 eller så venter eg på å få solgt litt småting.. trenger å få litt kapital i budsjettpot´n: carsoftgreier viewtopic.php?f=15&t=202099 felger m/ dekk viewtopic.php?f=18&t=202097 sportsratt viewtopic.php?f=15&t=200691 Oljefilter lokk viewtopic.php?f=15&t=200402 Interkom for hjelm viewtopic.php?f=15&t=192228 Tar imot vetuge bud ogso
fazerfreak Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 her lagt ut litt til for salg: TurboXs wideband lambda : viewtopic.php?f=15&t=203450 Hjerne og tenningssystemet mitt : viewtopic.php?f=14&t=203449 Diff til salgs også: viewtopic.php?f=14&t=204600
fazerfreak Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Da har eg Fått med ein Super sponsor som skaffer det av deler eg trenger: http://www.knk-tuning.no/ Har laga ei ganske grei "Handleliste" til bilen.. den blir noe seende slik ut med noen modofiseringer.. Ta en titt på siden hans, han skaffer det meste også.. ellers så er nytt innsug pågang.. blir noko hoppymekk,men håper det blir litt "Ruddigere" en orginalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå