fazerfreak Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 fikk et bilde selv fra en som tydligvis har snøring blir en av disse løsningene..
fazerfreak Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 da er hullet i blokka til oljereturen laga, selvsagt skal fruen ut idag så blir ikkje festa før i morgen, noen som har erfaring med slaglodding av blokk ??
fazerfreak Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 har fått gjort litt til i helgen.. har koblet noe elektronikk også..
AlXz Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hvordan er det med utgifter på dette prosjektet? Tenker kun på ting som har med turbo å gjøre Sveisa du grenrøret selv el? "Uåpna" motor? Hvilken plan for trykk?
fazerfreak Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 da er turbo testmontert og bilen starter no er det fintilpassing av slanger , eksosbandasje etc så skal ordnast, eksos senking er også på plass snart..
jcvold Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 kult prosjekt! hvor mye hk får du ca når den er ferdig?
fazerfreak Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 utgifter.. hmm ca: 7k for turbokit 1k i biltema eksosrør + eksosflens 1k i div siliconbend 2k i trykk målere + div ledninger mange timer og en god venn som sveiser e fint har kjøpt en del andre ting som dyser ,bensin regulator som skal i senere når trykket skal opp, tenker å kjøre på 0.5-6 i førstingen
fazerfreak Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 hehe.. nei skal ordnes i morgen, vart montert for å sjekke passform og så måtte eg bare ha en prøvestart.. har lagt om en del elektrisk.. wastgaten må justeres litt også, lekker litt :.. ehhh hk ?? 160 -> ??
fazerfreak Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 da var wastegate-tilkoblingen justert og montert skal litt mer eksosbandasje på også,men det går fint, ser da ikke verst ut. gren/waste og eksos montert sammen før påsetting, greit å kunne ta av turboen ved f.eks pluggbytte, det er passe trangt nedi der.. hehe
fazerfreak Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 endamer gjort i dag , rør er lagt ferdig, turboen er montert, slanger er også på plass.. BT vinga er motert ogso for dei som ikkje like ho.. synd.. har bestemt meg for å lage ein "liten" racerkopi.. kanskje den blir heilt klar til Gatebil på våler..
fazerfreak Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 video skal det bli, det er sikkert.. eksos blir det etter vert.. har vel egentli sprengt budsjettet allerede og trenger felger til gatebil, så får se ka vi klarer å snikkre sammen av rør.
fazerfreak Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 heisan.. eg har kjøpt enbensin trykk regulator 1:1,2 fra ksr http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_26&products_id=179 regulator og dyser (310cc). kan noen fortelle meg korleis eg kan/skal koble ut /utenom den som er orginal ? trenger litt info om dette no, blir testing med lamda i helga, den må vel ha litt mer bensin skulle eg tru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå