fazerfreak Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 da var målere og vakum koblet, 310dysene og bensin trykk regulatoren er også på plass. Og motoren starter greit den , har tatt vekk tomgangsregulatoren,så den treng litt hjelp å holde seg igang. Desverre så er ikke oljetrykk nippelen til turboen riktig,så har ikke kjørt den i dag.. på jakt etter nippel i morgo.. eg har koble btr´n på returen, er det mulig å koble vekk den orginale regulatoren ?? eller kan den bare stå ??
turbo_fever Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 du må jo ta av den. Du har jo ny justerbar en nå Har akkuratt samme sjøl. ikke no problem det
fazerfreak Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 er det bare å skru den av, er det hull som må plugges ??
Rogern Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Her er den som har sin egen løsning på en m20 motor. Midt på sia http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=475
turbo_fever Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Det var ikke med en overgang\brakket da. Den passer på fuelralen der du tar vek btr så tar du bare slangen til regulatoren. Trenger ikke plugge, da får du ikke bensin da Tor ikke jeg har noe bilde av det, er bse ventil det der???
fazerfreak Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 kjønner ikke dette helt eg, på org regulator er det kun vakum,mens på railen er det slange for fuel og retur, plugger du returen på rail´n da ??
turbo_fever Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Slik en var med sette mitt. Tar vekk regulatoren, kobler denne inni og har på slange. Slangen går på den øverste nipplen på regulatoren du har fått tak i. Så kobbler du slangen fra pommpa på undersiden. Er ikke noe bensin som skal returnere noen plass
fazerfreak Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 heisan.. det var en fin brakett fikk ikke med slik eg har du ikke 2 slangetilkoblinger på rail´n ?? en fra pumpa og en for retur ?? eller så fikk eg på andre fjøre på bilen i dag, og noen gassdempere, har hadt på noen sommerdekk mens eg venter på di nye fra GS noen bilder.. hadde trudd den skulle bli litt lavere, men den er jo letta "litt" så kanskje det som gjør det.
turbo_fever Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Oi oi det har e jo. Ser på tegninga att den eine går til filteret jo. Men du skal bare bytte regulatoren. Ikke gjøre noe med slange på andre sia. Stemmer ikke det da.. Ser hvordan det er på en 88mod e30 m40 motor her Er jo stor forskjell på e36 ser jeg. Slik den
fazerfreak Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 er en M40b18 ?? E36 318i 113hk el noko slikt.. er jo andre forkjeller på e30 e36 f.eks bunn panne så.. l min org btf går rett inn i railen, ikke på sia sånn som din, er kanskje et stag eller noe inni som sperrer no da ?? men eg har delemotor som eg kan forske på finne nok ut av det..
turbo_fever Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Jeg ser det er litt ja. Må få laga en over gang du kanskje, eller få tak i en org bse regulator
fazerfreak Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 brooom suuuusj... ladar på ca 3000 passe bedre drag en orginalt, lader 0,5 ..men får litt formye suppe, ligger på rundt 10
turbo_fever Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 får vi en liten video snutt. Arttigt å sammenligna lyden av din å min
fazerfreak Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 video skal bli,men ikke enda. eg ødla org.btr´n i kveld for å finne ut hvordan eg skal komme "rundt den, men sattser på litt mer testing i helga. ellers så har panser fått scoop+ at panseret skal løftes litt for god gjennomstrømning av kaldluft: er begynt med stolfeste også:
fazerfreak Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 da har eg fått på ny org btr.. fant på m42club´n at da bare var å fjerne den lille o-ringen og komble den fra så vart den deaktivert så no går den på 2,5bar trykk, venter på turbo-chipen no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå