fazerfreak Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 tja veit ik eg, har bare bakdemperen, likte sikkert ikkje å stå i røyken å måle .. har noe film selv fra kjøringen på fredag.. inni da.. har ikkje sett det enda, men vart noen snurringer vist noen har bilder hadde det vert kult..
fazerfreak Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Eg trenger tips på hvor kjøpe: sinte coil gode plugg ledninger varmeskjold til turbo varmeskjold/pølser til pluggledninger..
fazerfreak Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 fant en fin side her.. http://www.racepartsolutions.com/
badsha Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 var hyggelig å hilse på deg på rudskogen å ta en bimemr prat;)
fazerfreak Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 heisan.. jo takk for sist blir det noe prosjekt på deg da ?
badsha Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 hehe mine prosjekter foregår som sagt utenfor forumet;) gjør ting før før jeg har planer om d lol, men ja har blitt endel på 323n hvordan gikdd med mottoren din da:) så til at du måtte trilel bilen ned en bakke den gang:)?
fazerfreak Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 gjikk fint med motoren, men var noe pluggledninger som fikk det vel varmt ved turboen, olje returen også, så valgte å trille den ned til bussen, hadde vert kjedligt med brann.. så no er det bestilt noe varmeskjold til diverse
fazerfreak Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Er det noen som hvet om det er forkjell på clutchen til E30 M40b18 og E36 M40B18 ?? er ikkje ac e36´n.
fazerfreak Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 har funnet noen som selger styling-kittet eg skal ha meg.. ellers så blir coilover bestilt på gs idag
fazerfreak Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 skal nok ha en svær ekkel vinge ja, enten bruke den vetle biltema´n eg har no, eller en større en... får se hva eg finner på.. så får di som ikke like den .. enkelt å greit ikke like den.. bryr meg lite...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Ikke meg som kalte den ekkel. Jeg bare spurte. Lykke til videre
knut_olestad Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Syns du skal dra på en større vinge Og widebodykit
turbo_fever Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Haha. dra på med widebody og en sånn audi s1 vinge da vettu. Er vel det største utenom flyvinge:)
fazerfreak Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 hehe.. skal vel bli bedre etter hvert, no flyvinge blir det vel ikke.. kittet har eg bestemt meg for, er ikke skjermbredding i det,men regner med at skjermene blir bra valsa no når coilovers skal på. har no fåt laga ein liten film, noko meir å le av.. e fra fredagen på gatebil, lambda verdi på 9-10 og 0,9mm oppning på pluggene med 0,9bar lading.. første delen er filma fra en RS4.. gikk bedre på søndagen etter litt sveising og justeringer, og at eg hadde fått kjørt den litt.. har ikke kjørt så mye bakhjulstrekk eller manuelgir .. har quattro og triptronic eg til vanlig, men finne no ut av dette etterhvert også. Hadde det sykt gøy hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå