Eirik Viste Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Har kjøpt en diff med 25% brems som skal være i meget bra stand. Kommer fra en E30 325. Regner med at utvekslingen er 3,73, mer er ikke 100% sikker. Har ikke sett diffen selv enda. Diffen ser i alle fall ut til å være nesten ny ut fra det dårlige bildet. Dette er en veldig ettertraktet diff. Bor du på sørlandet kan den hentes når jeg kommer til Kristiansand med fergen mest sannsynlig på onsdag i neste uke. Selges for 5.000 kr.
h4ns3n Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Sjekket opp utv? Står på den metalplaten som er festet til baklokket
Eirik Viste Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Har nå kommet hjem til Norge med diffen. Diffen var ikke den samme som den bilder var fra. Og ser heller ikke ny ut, slik som på bildet. Det er av og til luringer som selger deler. Metallblekket er ikke leselig, så jeg må åpne opp baklokket. Telle antall tenner på tannhjulene, og så finne utvekslingen. Skal få gjort det i dag. Kjører langs E39/E18 mot Svelvik(Drammen) enten i morgen eller på tirsdag. Da kan eventuelt diffen hentes langs veien. Jeg kjører med biltilhenger for å hente en løftebukk, og har ikke anledning til å kjøre avstikkere pga tidspress. Tar tid å demontere bukken og kjøre tilbake til Stavanger. Det er en liten slakk i diffen. Men regner med at det er ganske vanlig på en325 diff. Den selges derfor for 4.000 kr nå. Eirik.
Eirik Viste Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Fikk tatt en ca måling av diffen uten å ta av dekselet. Lagde et par merker. Snudde rundt drivakslingen en gang, og talte ca 3 og 3/4 omdreininger på mellomakslingen. Tror den er 3,73, men kan og være 3,64. I alle fall ikke 3,91. Har diffen med meg i bilen mot Drammen i morgen. Så hvis noen vil ha diffen og kan treffe meg langs E39/E18, så kan diffen hentes med en gang, og uten å betale dyr frakt. Ring eller skriv sms til 92 22 65 44 ved interesse. Eirik.
perkjetil Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Byr 3000kr. Er jo tross alt ikke i toppstand viss der er slakke. Kan hente
Eirik Viste Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Har fått bud på 3.500 kr. Men diffen er i bra stand, i følge en kar som kjente på den i går. Tror at det er uvanlig at 325 differ er helt uten noen som helst slakk. I tilfelle koster de sikkert da 5.000. Så hvis du bor nær meg, kan du selv komme og sjekke diffen. Eirik.
hylle Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Du skal iallefall ha 4000 for denne diffen eirik.
perkjetil Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Skal til bergen i helgen. Mulighet for å treffes der?
Eirik Viste Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Skal ikke til Bergen. Men jeg har mulighet for å sende diffen med Kystbussen fra Stavanger til Bergen. Da kan diffen hentes ved Rutebilstasjonen. Frakt ca 200 kr. Og diffen kommer ca 5 timer etter at diffen er innlevert. Men vil ha forskuddsbetaling i tilfelle levering med bussen. Eirik. 92 22 65 44.
perkjetil Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Hei. Er ikke interessert i forhåndsbetale for å få den tilsendt på bussen dessverre. Er litt for risikabelt. mvh
hylle Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Hei.Er ikke interessert i forhåndsbetale for å få den tilsendt på bussen dessverre. Er litt for risikabelt. mvh Det er ingen problem å handle med Eirik Viste, Han er den personen du kan stole mest på inne på dette forumet. Jeg kan stille garanti for at han ikke svindler deg.
Eirik Viste Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Jeg er 100% ærlig. Men har selv opplevd å bli svindlet fordi jeg har vært grei. Og sendt deler i en fart og mange ganger uten oppkrav for at de som trenger delene skal få dem billigere. Mange ganger har det vært fristende å oppgi navnene på dem. Jeg kan nok gi navnene på minst 20 personer som har kjøpt deler av meg og som har vært fornøyde. Og som ikke har betalt i oppkrav. Men det er ikke noe problem at du ikke stoler på meg. Me jeg kan sende diffen i oppkrav til deg. Men det blir nok en frakt på 450 kr. Kan ikke sende Smart pakker i oppkrav. Og en liten pakke for stikkakslingene og baklokket separat. Det er opp til deg hva du vil gjøre. Eirik.
Holtermann Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Mye mulig jeg er interisert, må bare tenke litt på det. Men holder til i Sandnes. Har jeg lang betenkningstid ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå