Gå til innhold

Løyst - Når skal dieselpumpa i tanken på E60 525d starte?


melmac
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt problem med at bilen går batteritom til saman 4 gongar no i løpet av 1,5 mnd. No skjedde det igjen, og la denne gongen merke til ein "snekkelyd" som eg lokaliserte til tanken (og går dermed ut frå at det er pumpa som står i tanken som laga lyden). Denne lyden var sikkert slik fordi batteriet var heilt tomt og pumpa ikkje gjekk fortare rundt. Pumpa slutta å lage lyd når eg fekk kobla på et friskt batteri i parallel (fekk vel opp korrekt trykk så den stoppa).

Så er spørsmålet: Kva triggar at denne startar opp? Er det ved tenning på, eller startar den når du låser opp bilen/opnar dører? Hadde først prøvd å låse opp bilen med fjernkontrollen, deretter manuelt med nøkkelen + opna døra, men hadde ikkje satt nøkkelen i tenninga. Dersom denne først skulle starte når en skrur på tenninga er det jo kanskje noko med styringa av denne pumpa som trøblar (jording/rele/kvasomhelst?) og som medfører at den står og går heile tida. Det skjer altså kun av og til at batteriet går tomt.

Har vore inne til feilsøking 1 gong, men det låg ikkje inne feilkoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke kompressoren til luftfjæringa du hører da? Den kan surre og gå litt i tide og utide. En nabo av meg har en e61 525 da, den går også tom for batteri i ny og ne. De finner ikke ut av det..

Det kan være nok at bilen får et feilsignal om at en dør står åpen, da vil en del prosesser surre og gå. De samme prossessene en hører med en gang en åpner en dør. Da vil du ikke få feilkode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun standard fjører på min, så skal ikkje vere så mange kompressorar der.. Heldt handa på tanken og kjende at den vibrerte når lyden var der, men skal ikkje vere påstålig for vibrasjonar forplantar seg sikkert i karosseriet..

Synd å høyre at fleire har problem. Har forsåvidt ordna meg med et batteri nr. 2 som eg ladar opp og startkablar i tilfelle det går tomt ute i periferien, men det er jo kjempekjedelig å ha slike problem, er redd for å brenne opp dyre komponentar når det står å tappar.. Det starta i grunnen med ein ulyd i dynamoen, mens eg høyrde på den oppdaga eg at bilen vibrerte/rista rundt 1000 rpm, og då den stod over natta hos BMW forhandlaren etter feilsøking gjekk den tom for batteri første gongen. Ved start den gongen blinka lysa veldig før dei roa seg, så er veldig frista til å bestille ny dynamo for å sjekke om det løyser noko. Men med den metodikken blir lommeboka fort tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noken som har erfaring med at batteri kan oppføre seg slik når dei blir defekt? Gå tom på vilkårlige tidspunkt, uavhengig av om du køyrde 60 mil kvelden før eller om du har drive med småkøyring? Ingen antydningar til problem med batteriet unntatt desse 4 gongane, og då har det vore så tomt at ikkje sentrallåsen fungerer eller kupelyset slår seg på (men rart med den pumpa i dag). Har jo nytt batteri så kanskje betale dei kronene det kostar å få montert + programmert om til det nye batteriet før en tar neste skritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig være batteriet som holder på å ta kvelden, og periodevis ikke tar imot lading, men litt rart at du får ladet det etter at det har vært tomt.. Om dynamo ikke lader under kjøring får du nok beskjed via en mengde varsellamper:)

Har du målt strømforbruket når bilen er låst? Skal ikke være mange milliamp, men det vet de på BMW.

Uten å være ekspert, så mener jeg at nivåregulering, altså luftdemper bak er standard. Der er det en kompressor som putrer og går i ny og ne. Har selv fundert over den av og til. Det har vel kanskje ikke noe med ditt problem gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppfølginga :) Har for ei tid tilbake anskaffa en fancy CTEK ladar som i følge bruksanvisninga skulle ha gitt beskjed viss batteriet har problem (deler ladeprosessen inn i faser, og skal i den eine fasen varsle viss batteriet ikkje kjem over ei viss spenning i løpet av ei viss tidsperiode). Den har ikkje sjukmeldt batteriet hittil, men er vel dumt å utelukke batteritrøbbel likevel..

Har kun et standard multimeter, og veit ikkje om eg tør koble dette i serie med straumkretsen for å måle forbruket, så får heller stikke innom BMW verkstaden ein tur for å få gjort dette. Mistanken min er at dette er ein feil (f.eks. jordproblem eller kortslutning) som kjem og går, og då skal det vel litt til for at den skal oppstå der og då når dei måler. Hadde vore interessant å ha en logg over forbruket, men det er vel ikkje så lett å få til. Får bestille ein time hos forhandlaren for å bytte dette batteriet og muligens få audiens for å drodle litt over kva som er rett framgangsmåte vidare. Sikkert like vanskeleg for dei å finne ut av feil som kjem og går som det er for oss andre..

Trudde nivåregulering kun var ei stasjonsvogn-greie (?) Men skal ikkje vere skråsikker :) Har i alle fall normale fjører/demparar bake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har funne svar på eit utanlandsk forum - dieselpumpa fyrer når du opnar døra for å bygge opp trykk i systemet, så då var nok dette årsaken til at denne stod og surra og gjekk i går.

Har forøvrig funne masse tips ang. batteritomme E60'ar, men ser ut til å kreve ein del feilsøking dette (plukke ut sikringar m.m.)

Takk for hjelpa, PF0075 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...