LarsH Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 nei pga eksosen så vill ikke det la seg gjøre. Eksosen ligger veldig lavt nå, senker jeg den mer i front nå så tror jeg at den vill ta midstripa på vanlig riksvei men hadde sikkert vært kult å prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 nei pga eksosen så vill ikke det la seg gjøre. Eksosen ligger veldig lavt nå, senker jeg den mer i front nå så tror jeg at den vill ta midstripa på vanlig riksvei kjenner til den ja. Men fin bil da. må få ut flere bilder av den på lys dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 eller gjøre om skjermen foran litt kanskje.. mye muligheter lage den litt mer lik den bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 har fått lagt ut noen bilder om dagen, men greier ikke å få den blå effekten frem på bilder. Meget dumt, litt rart men har prøvd mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Video må vi også få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Video må vi også få! Video også var da ikke lett eller dette men skal på street meet på lørdan skal se om jeg ikke får filmet litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hvor er street meet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Det var litt langt unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hehe, bruker å være en del på jessheim/hamar, men så fant noen ut at det skulle være på kongsvinger så da. men kanskje langt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Fortsatt jævla langt unna! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 lagt ut 2 nye bilder fra gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ikke så verst denne her da:) Fine felger og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 er ikke veldig fan av grå netting.. svart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 ja du sier noe, har ikke tenkt på å ha svart , men in real så passer den sølv netingen til fargen på bilen ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå