leif harald Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Har gått over bilen og funnet ut at får å få den strøken må man nokk spandere på den litt lakk, så jeg senker prisen til 60 tusen uten skilt og 85 med skilt.
luffi88 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 okay bra du er ærlig.. men har du funnet mere rust? muligens int i bilen.
leif harald Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 okay bra du er ærlig.. men har du funnet mere rust?muligens int i bilen. Har ikke funnet noe mer får å si det sånn, men det er litt. en flekk på bakskjermen, en på høyre døra, en på venstredørn, en på en framskjerm og litt på bakplata ved lykta. Førstemann til mølla, er mange intriserte nå.
leif harald Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Her er litt bilder av rusten, er litt underlykta på bakplata også
luffi88 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Har dere tatt naf test på bilen? planer om å gjøre de?
leif harald Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Naf test kan nokk fikses, men jeg bruker bilen og er storfornøyd så det haster ikke og selge. Men naf test kommer nokk
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 de markeringslysene syns jeg tar seg godt ut på den bilen.de er originale i usa.og da skiller bilen seg ut på det positive.hadde ikke likt det hvis det hadde vert f,eks sideblinklys fra en volvo 240 som har blitt festet på.men når de er innfelt originalt som disse så syns jeg det er pent
luffi88 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har hørt litt forskjellig om biler som er frå usa. de er vell ikke laget i tyskland men på en egen fabrikk i usa. og har forskjellige detaljer som ikke ligner modellene vi er vant til. hvordan kvaliteten er vet jeg ikke.
PK Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har hørt litt forskjellig om biler som er frå usa.de er vell ikke laget i tyskland men på en egen fabrikk i usa. og har forskjellige detaljer som ikke ligner modellene vi er vant til. hvordan kvaliteten er vet jeg ikke. Lysa er nok bare ettermontert i tyskland. E30'er ble bare laget i tyskland. og usa bilene hadde andre fangere før faceliften, pga kollisjons reglene i usa. eneste bmw som er/blitt laget i usa er x5, x3, x6, z3, z4, z8. alle andre er laget i europa etter hva jeg har forstått.
Heen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Se der ja, enda en original M-tech 2. btw: hva heter fargen på bilen? Lykke til med salget
ingolfen Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 ej er veldi intrisert i bilen ,men sku gjeren hat en naf test...og om du har set i alle krikor å krokker etter rust...for d e rart den er rusten på di plassene som er uten andre plasser
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 bilder selger.. heis bilen opp på løftebukken din på verkstedet å knips masse bilder under bilen. under kanaler, overgangen fra gulv til torpedovegg, bremsesør, foringer, osv osv.
Anbefalte innlegg