Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst mulig bulker og rust på panseret, og strøkne frontlykter.

Noen småting i tillegg om noen skulle ha:

- Leppe til mfanger.

- Hele innerskjermer foran og bak.

- Bakrutesenker.

EDIT: Kjøpt frontlykter, mangler fortsatt panser.

I tillegg kjøper jeg en e36 325 diff om noen har en liggende

Skrevet

Hei du.

Er du interessert i en 328 diff? Utvekslingen er slik at du kjører med et par hundre omdreininger lavere i 100 km/t enn en 325 diff. Litt mindre direkte respons, men du kan kjøre lengre ut på girene.

Har en slik diff i fin stand liggende med ca 160.000 km. Ingen ulyder. Og den er 100% lik 325 diffen på alle ytre mål.

Jeg har selv planer om å sette inn en diff med 2.56 utveksling. Stor fordel når en kjører langtur i litt høyere hastighet.

328 diffen selges for 1.800 kr + frakt ca 350 kr. Må sendes i to pakker pga vekt over 35 kg.

Eirik. 92 22 65 44 .

Skrevet
Hei du.

Er du interessert i en 328 diff? Utvekslingen er slik at du kjører med et par hundre omdreininger lavere i 100 km/t enn en 325 diff. Litt mindre direkte respons, men du kan kjøre lengre ut på girene.

Har en slik diff i fin stand liggende med ca 160.000 km. Ingen ulyder. Og den er 100% lik 325 diffen på alle ytre mål.

Jeg har selv planer om å sette inn en diff med 2.56 utveksling. Stor fordel når en kjører langtur i litt høyere hastighet.

328 diffen selges for 1.800 kr + frakt ca 350 kr. Må sendes i to pakker pga vekt over 35 kg.

Eirik. 92 22 65 44 .

Heisann. Har en 328 diff fra før skjønner du. Som er sveiset, derfor jeg tenkte å få tak i en 325 diff å ha på sommeren. Ellers takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...