Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle sette min 520ia-97 mod. til lading. Jeg koblet fra batteriets jordledning, la laderen oppi koffertrommet,festet kablene på batteriet og lukket igjen koffertlokket. Det låste seg umiddelbart,og nå får jeg ikke låst det opp igjen.Nøkkelen kan vris begge veier,men den griper ikke fatt i låsemekanismen. Bilen har alarm med fjernstyring av låsene, men den er jo satt ut av spill i og med at jeg koblet fra jordingskabelen.

Jeg kommer inn i kupeen.

Er det noen logisk forklaring på dette?

Skrevet

prøv å sett strøm på den lille dingsen som du trykker nøkkelen inn i, og jording på hengerfeste/karros :)

Prøv det. er et triks som fynker på noen modeller :)

Mvh

Skrevet

Hei folkens! Nå er konfirmasjonsgjestene gått,jeg har skjenket opp en solid konjakk og takket min skaper for at det var siste konf. Artig å lese innspill. Det siste fra hr. Generalmajoren synes å være lovende. Skal prøve det i morra!

Skrevet

har du skipose kan du få konfirmanten til og krabbe igjennom der, også skru ut den låsen som koffertlokket treffer når du lukker, funka ihvertfall på min e34:)

Skrevet

Hehe..ikke prest nei. Men glad i konjakk!

Den metoden med å koble på spenning fra motorrommet,-kan den være skadelig for elsystemet/komponenter?

Skrevet

Generalmajoren hadde rett! Falken satte strøm på polene i motorrommet, og da gikk låsen opp.

Merkelige greier. Men nå lader jeg med kofferten åpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...