dejavu Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Skulle sette min 520ia-97 mod. til lading. Jeg koblet fra batteriets jordledning, la laderen oppi koffertrommet,festet kablene på batteriet og lukket igjen koffertlokket. Det låste seg umiddelbart,og nå får jeg ikke låst det opp igjen.Nøkkelen kan vris begge veier,men den griper ikke fatt i låsemekanismen. Bilen har alarm med fjernstyring av låsene, men den er jo satt ut av spill i og med at jeg koblet fra jordingskabelen. Jeg kommer inn i kupeen. Er det noen logisk forklaring på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hahaha, fine man... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Mener det skal være mekanisk nødløsning skjult et sted, men usikker hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 ta deg en tur gjennom skiluka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 prøv å sett strøm på den lille dingsen som du trykker nøkkelen inn i, og jording på hengerfeste/karros Prøv det. er et triks som fynker på noen modeller Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Sett spenning på startkabel-klemma i motorrommet, så bør det funke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Hei folkens! Nå er konfirmasjonsgjestene gått,jeg har skjenket opp en solid konjakk og takket min skaper for at det var siste konf. Artig å lese innspill. Det siste fra hr. Generalmajoren synes å være lovende. Skal prøve det i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Du er prest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Du er prest? tror kanskje ikke han er prest, men at han har hatt et barn som har blitt konfirmert nylig:P eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 har du skipose kan du få konfirmanten til og krabbe igjennom der, også skru ut den låsen som koffertlokket treffer når du lukker, funka ihvertfall på min e34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hehe..ikke prest nei. Men glad i konjakk! Den metoden med å koble på spenning fra motorrommet,-kan den være skadelig for elsystemet/komponenter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 den lille dingsen som du trykker nøkkelen inn i låssylinderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 ..nå er Falken på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Generalmajoren hadde rett! Falken satte strøm på polene i motorrommet, og da gikk låsen opp. Merkelige greier. Men nå lader jeg med kofferten åpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Flott det ordna seg Forresten skal det ikkje vere skadeleg å lade batteriet sjøl om det er tilkopla, så lenge du har ein relativt ny, "intellegent" ladar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå